نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8600 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸

فرماندار اصلاندوز:

نقش اساسی طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا / ۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در منطقه شناسایی شد

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه و منطقه اصلاندوز نقش اساسی دارد که با مشارکت نیروهای بسیج عملیاتی شده و تاکنون در قابل این طرح ۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در سطح شهرستان شناسایی شده است.

نقش اساسی طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا / ۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در منطقه شناسایی شد

به گزارش ابصارخبر، سید عباس مینایی فرماندار اصلاندوز  شامگاه امروز در جلسه ستاد کنترل بیماری کرونا و قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور شناسایی و مراقبت با غربالکری خانه به خانه توسط نیروهای بسیج و شبکه بهداشت و درمان از هفته بسیج آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا نقش اساسی دارد افزود: اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه و منطقه اصلاندوز نقش اساسی دارد که با مشارکت نیروهای بسیج عملیاتی شده و تاکنون در قابل این طرح ۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در سطح شهرستان شناسایی شده است.

مینایی از ایجاد مرکز نقاهتگاه در شهرستان اصلاندوز خبر داد و تصریح کرد: برای مراقبت و قرنطینه بیماران شناسایی شده که قادر به قرنطینه خانگی نیستند یک واحد نقاهتگاه در شهرستان اصلاندوز ایجاد شده است و بیماران بعد از شناسایی در عملیات غربالکری به مراکز بهداشتی و درمانی مربوطه معرفی می‌شود.

فرماندار شهرستان اصلاندوز با تاکید بر توزیع بسته‌های معیشتی در بین بیماران کرونایی در سطح منطقه بیان کرد: با محوریت سپاه در قالب رزمایش بزرگ کمک مومنانه بسته‌های معیشتی نیز در بین بیماران و افراد نیازمند شناسایی شده در طرح شهید سلیمانی در سطح شهر و بخش‌های تابعه توزیع می‌شود و مرحله اول از آن اجرا شده است.

وی با اشاره به رصد بیماران مبتلا به کرونا توسط کمیته مراقبت و حفاظت طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و به ویژه بانک‌ها به صورت جدی انجام می‌شود و با افراد متخلف و سهل انگار در این خصوص برخورد جدی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج