نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 8714 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اهانت به ساحت حضرت امام خمینی (ره)

کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اهانت تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به ساحت حضرت امام خمینی (ره) از مسئولان مربوط خواست در اسرع وقت، به دقت و قانوني موضوع را بررسي و نتيجه را به اطلاع عموم برسانند.

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اهانت به ساحت حضرت امام خمینی (ره)

به گزارش ابصارخبر، کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه ای ضمن  محکوم کردن اهانت تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به ساحت حضرت امام خمینی (ره)  از مسئولان مربوط خواست در اسرع وقت، به دقت و قانوني موضوع را بررسي و نتيجه را به اطلاع عموم برسانند.

متن بیانیه:

اين انقلاب بي نام خميني (ره) در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست.

                    مقام معظم رهبري

متاسفانه در ايام پيروزي انقلاب اسلامي و دهه مبارک فجر که بيش از هر زمان ديگري يادآور مجاهدت و خاطره‌ی بنيانگذار جمهوري اسلامي، فقيه وارسته و روشن ضمير، حضرت امام خميني (ره) است، انتشار متني اهانت آميز به ساحت امام مهرباني ها و خوبي ها توسط تعدادي دانشجو در دانشگاه علوم پزشکي اردبيل همزمان با ورود تاريخي ايشان، قلب شيفتگان و ارادتمندان حضرتش را به شدت جريحه دار کرد.

شخصيت ارزشمندي که تمام زندگي و فرزندش را صرف رهايي ايران عزيز از زير سلطه استبداد و استکبار نمود و به پشتوانه حضور مردمي توانست استقلال و آزادي را به اين کشور هديه نمايد. تلاش حضرت امام خميني (ره) به عنوان روحاني روشن بين براي زدودن زنگار تحقير از ايران سرافراز و عظمت و اعتلاي اسلام عزيز بر کسي پوشيده نيست و مجال طرح آن در اين نوشته نمي گنجد.

کانون بسيج اساتيد دانشگاه محقق اردبيلي همگام با ساير دانشگاهيان و اساتيد بسيجي، اهانت انجام يافته به ساحت بنيان گذار عظيم الشان انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) را شديداً محکوم نموده و از مسوولان مربوط مي خواهد در اسرع وقت، به دقت و قانوني موضوع را بررسي و نتيجه را به اطلاع عموم برسانند. انتظار مي رود مسوولان محترم دانشگاه ها با نظارت بيشتر بر رفتار تشکل ها و دقت در انتخاب اعضاي مرکزي آنها از بروز چنين وقايع تلخي جلوگيري نمايند.

 

کانون بسيج اساتيد دانشگاه محقق اردبيلي

 

انتهای پیام/ج