نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 8716 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷

امام جمعه شهرستان نیر:

ماهواره بر ترکیبی ذوالجناح ،نشانه اقتدار ایران در حوزه موشکی است/ شهرک تخصصی آب، در آستانه تعطیلی قرار دارد

امام جمعه شهرستان نیر ماهواره بر ترکیبی ذوالجناح را نشانه اقتدار ایران اسلامی در حوزه موشکی عنوان کرد و گفت:امروز انقلاب اسلامی با وجود سخت ترین تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از جمله استکبار جهانی، منافقین و رژیم مجعول صهیونیستی، در خاورمیانه در اوج قدرت سیاسی و اقتصادی و نظامی قرار دارد.

ماهواره بر ترکیبی ذوالجناح ،نشانه اقتدار ایران در حوزه موشکی است/ شهرک تخصصی آب، در آستانه تعطیلی قرار دارد

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه بعد از مذاکرات تهدیدها، توهین ها و تحریم ها بیشتر و سخت تر از گذشته شد، گفت: امروز انقلاب اسلامی با وجود سخت ترین تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده  انقلاب اسلامی از جمله استکبار جهانی، منافقین و رژیم  مجعول صهیونیستی در خاورمیانه، در اوج قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی قرار دارد

وی قدردانی از نعمات الهی را یکی از صفات اهل تقوا عنوان کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مائده الهی و یک حکومت الهی است.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه حکومت اسلامی برای ملت خود هم نیکی های دنیا را می‌خواهد و نیکی های آخرت را خاطرنشان کرد: این مائده الهی به جوانان، متخصصین و دانشجویان می گوید؛ ای جوانان، ای متخصصین برای مقابله با کفار، لازم است از همان راه هایی که انها قدرت بدست آورده اند ورود پیدا کرده و قدرتمند شوید و برابر آنها قوی و نیرومند شوید.

وی افزود: قرآن کریم با این بیان، دست یابی به فناوری هسته‌ای، قدرت نظامی بالا، توان موشکی اما صلح آمیز را برای ما امضا می‌کند و می‌فرماید؛ از توهین و تحریم  دشمن نترسید جراکه شما بزرگ هستید.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به جنایات تروریست ها اشاره کرد و گفت: این انسانهای وارونه، این تروریست های دولتی، این شکنجه گران جهانی و جنایت پیشه های غربی بدانند که انقلاب اسلامی ایران راه خودش را شناخته و قدر استقلال خود را می‌داند و روی پای خود محکم ایستاده و جز خدا از هیچ قدرتی نمی ترسد.

وی به گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: گام دوم انقلاب اسلامی با نیروهای جدید و تازه نفس همراه با ابتکارات جدید مسیر خود را طی خواهد کرد و در این میان مسئولان ما نیز قطعا فریب، مکر و حیله های دولت جدید آمریکا را نخواهند خورد چراکه برجام تهدید، توهین و تحریم بیشتر بعد از مذاکرات برای ما چیزی نداشت.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه بعد از مذاکرات تهدیدها، توهین ها و تحریم ها بیشتر و سخت تر از گذشته شد، گفت: امروز انقلاب اسلامی با وجود سخت ترین تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده  انقلاب اسلامی از جمله استکبار جهانی، منافقین و رژیم  مجعول صهیونیستی، در خاورمیانه در اوج قدرت سیاسی و اقتصادی و نظامی قرار دارد هرچند سوء مدیریت‌ها و بی تدبیری ها و مدیریت فشل و خسته و مردم عزیز ایران اسلامی را ناراحت می‌کند ولی اقتدار امنیتی ایران اسلامی، هراس به دل دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است.

وی افزود: همین ماهواره بر ترکیبی ذوالجناح با قدرتمندترین و قویترین موتور سوخت جامع، از اقتدار ایران اسلامی در حوزه موشکی است.

حجت الاسلام نعمتی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات مسئولان و مدیران شهرستانی در خدمت رسانی به مردم منطقه محروم شهرستان نیر گفت:  امسال اولین بار شاهد افتتاح گلخانه ها در سطح شهرستان بودیم  و اهمیت این کار به دلیل نزدیکی به بازار چند استان و حتی کشورهای همسایه جهت اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی مهم بود.

وی افتتاح چندین شرکت صنعتی در شهر و روستا را نشان از همت بالای مسئولان در خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: این کار با کار جهادی و روحیه انقلابی ممکن شد.

امام جمعه شهرستان نیر به برگزاری میز خدمت در روستاها اشاره کرد و گفت: افتتاح دکل های تقویت آنتن موبایل، راه اندازی کارگاه های تولیدی صنعتی، صنایع دستی، خانه سازی برای محرومان و برگزاری جلسات و حلقات بصیرت افزایی و صالحین در کنار مسابقات ورزشی بسیج، با همکاری ورزش شهرستان از جمله جلسات و جشن‌های دهه فجر و  ولادت حضرت زهرا(س) بود که از مسئولان امر قدردانی می شود.

وی به مشکلات شهرک تخصصی آب نیز اشاره کرد و گفت: این شهرک با مشکلات عدیده‌ای روبرو است و کارخانه آب معدنی دی دی  به عنوان تنها کارخانه فعال در شهرستان، با مدیریت ضعیف شهرک صنعتی و امور آب استان  رو به تعطیلی است لذا لازم است مسئولان استانی نسبت به حل مشکلات این شهرم سریعا اقدام و همت کنند.

 

انتهای پیام/ج