نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 8757 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹

امام جمعه شهرستان نیر:

سال 99 سال، سال شکست فشار حداکثری آمریکا بود/ حرکت بر محور وحدت آفرین، لازمه انتخابات پیش رو است

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه سال 99 در محاصره مثلث شوم کرونا، کم تدبیری و تحریم بودیم، گفت:سال 99 سال، سال شکست فشار حداکثری آمریکا بود.

سال 99 سال، سال شکست فشار حداکثری آمریکا بود/ حرکت بر محور وحدت آفرین، لازمه انتخابات پیش رو است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته به مرور وقایع سال 99 پرداخت و گفت: سال 99 سال، سال شکست فشار حداکثری آمریکا بود.

وی با بیان اینکه یکی از صفات اهل تقوا تواضع است،گفت: اهل تقوا هنگام برخورد با فقیر و غنی، مسئول و مرئوس به یک روش رفتار می کند.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه برخی از افراد پس از تصدی مسئولیت، رفتارشان عوض می شود، گفت: این افراد چون مسئولیت گرفته اند مغرور شده و منتظر هستند که مردم به او سلام کنند و این از روی عدم تقوا است.

وی با بیان اینکه مسئولیتها در حکومت اسلامی امانت است، گفت:  احترامی که با مسئولیت بیاید با مسئولیت هم از بین می رود.

حجت الاسلام نعمتی به اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت: ماه رجب و شعبان، ماه برکت و مغفرت الهی است، به ویژه که این ماه مزین به میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت عباس(ع)، امام سجاد(ع)، حضرت علی اکبر(ع) و امام زمان(عج) است.

جوانان، سیره عملی حضرت علی اکبر(ع) را الگوی سبک زندگی خود قرار دهند

وی روز پاسدار، روز جانباز و روز جوان را به مردم ولایتمدار تبریک گفت و افزود: حضرت علی اکبر(ع) اسوه و الگو برای جوانان  بویژه  سبک زندگی اسلامی است.

امام جمعه شهرستان نیر از توانمندی و ولایت پذیری به عنوان خصوصیات بارز حضرت علی اکبر(ع) نام برد و گفت: جوانان ما هم توان دارند و هم متخصص و متعهد هستند و از همه مهمتر متمایل به اسلام و انقلاب هستند.

وی به وظیفه مسئولان برابر جوانان اشاره کرد و گفت: مسئولان وظیفه دارند با روی آوردن به جوانگرایی، تمایل به خدمت و تعهد در جوانان را بیشتر کنند.

سال 99 سال، سال شکست فشار حداکثری آمریکا بود.

حجت الاسلام نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به مرور وقایع سال 99 پرداخت و گفت: سال 99 سال، سال شکست فشار حداکثری آمریکا بود.

وی با بیان اینکه  سال 99 در محاصره مثلث شوم  کرونا، کم تدبیری و تحریم بودیم، گفت: خسارات وارده  از تعطیلی کسب و کار، سوء مدیریت و مدیریت منفعلانه بخصوص از سوی مدیریت اجرایی بخصوص دستگاههای اقتصادی، سیاست های غلط در بازار بورس، سکه و ارز ، ناهماهنگی در تنظیم بازار ارز و طلا و عدم نظات بر تنظیم بازار کالاهای اساسی در صادرات و واردات، دل بستن به برجام و گره زدن چندین ساله اقتصاد کشور به برجام  و دل بستن به وعده های پوچ آمریکا وغرب از عوامل مهم آشفتگی و درهم ریختگی معیشت مردم و اقتصاد کشور بود.

 امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه سند امنیت ملی آمریکا، سندی بسیار گویا بر عدم تغییر ماهیت شیطان بزرگ است، گفت: در این سند از ائتلاف بر علیه ایران گفته شده است.

وی به دشمنی آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و گفت: این دشمنی بخصوص در آستانه انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، مشهود و بیشتر شده است چراکه دشمن درصدد است تا با مایوس کردن مردم،  مانع تحقق دولت جوان حزب اللهی در کشور ما شود.

علاقمندان به نظام و انقلاب اسلامی باید بر محور وحدت آفرینی حرکت کنند

حجت الاسلام نعمتی گفت:  همه علاقمندان به نظام و انقلاب اسلامی باید بر محور وحدت آفرینی حرکت کنند و اجازه  ندهند جریان های وحدت شکن  در جامعه جولان دهند.

وی گفت: منطقی ترین راه  برای پیروزی جریان های انقلابی، راهبرد نظام واحد است تا انشاالله با عقلانیت ورزی سیاسی شاهد تحقق تشکیل دولت جوان حزب اللهی در کشور باشیم.

 امام جمعه شهرستان نیر به برنامه های سال 1400 نیز اشاره کرد و گفت: سال 99 با وجود تمام سختی هایی به علت کرونا و تحریم و سوءمدریت ها  به همراه داشت، سال همدلی و همزبانی بود.

وی ضمن قدردانی از مسئولین و پرسنل دستگاه های اجرایی، نهادها، سپاه و بسیج و کادر درمان شهرستان نیر اظهار امیدواری کرد؛ در سال 1400  با وحدت و همدلی  بیشتر ، با نظم و تدبیر خاص تمام برنامه های فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و کشاورزی در منطقه  پیش برود.

 

انتهای پیام/ج