نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 8821 ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷

امام جمعه شهرستان نیر:

مسئله قدس، فراتر از یک مسئله ملی و عربی است/ دولت آینده برای نجات کشور باید مبانی اقتصاد اسلامی را الگوی خود قرار دهد

امام جمعه شهرستان نیر گفت: دولت جوان انقلابی باید برای نجات کشور از بحران های اقتصادی، مبانی اقتصاد اسلامی و انقلاب معیار تشکیل دولت خود قرار دهد.

مسئله قدس، فراتر از یک مسئله ملی و عربی است/ دولت آینده برای نجات کشور باید مبانی اقتصاد اسلامی را الگوی خود قرار دهد

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های این هفته به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دولت جوان انقلابی باید برای نجات کشور از بحران های اقتصادی، مبانی اقتصاد اسلامی و انقلاب معیار تشکیل دولت خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه تقوا یعنی اینکه به فکر آخرت خود باشیم گفت: اگر کسی به فکر لغزش‌های دیگران باشد خداوند او را رسوا می کند .

امام جمعه شهرستان نیر به انتخابات اشاره کرد و گفت: عرصه تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا میدان خطرناکی است و باید مواظب باشیم دنیای دیگران و آخرت خود را خراب نکنیم، در هر شرایطی ادب را رعایت کرده و تقوای سیاسی و اجتماعی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شایسته نیست مومنین نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند، گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا اظهارات حیات کنیم باید در انتخابات شرکت کنیم و این حضور باید با انتخاب کاندیدای اصلح  با معیارهای ولایتمداری، روحیه انقلابی، سلامت فکری اجتماعی و کار جهادی باشد.

حجت الاسلام نعمتی گفت: در انتخاب کاندیدای اصلح باید از انتخاب فرد حزبی، گروهی و سیاسی پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه لازم است برای تشکیل دولت جوان حزب اللهی همه در صحنه انتخابات مشارکت کنند، گفت: دولت جوان انقلابی باید برای نجات کشور از بحران های اقتصادی، مبانی اقتصاد اسلامی و انقلاب معیار تشکیل دولت خود قرار دهد.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه شهدا در وصیت خود ما را به حضور در صحنه های انقلاب دعوت کرده‌اند، گفت: بحران اقتصادی امروز، حاصل عدم توجه به ظرفیت‌های درونی و اعتماد به غرب و دشمنان قسم خورده است.

وی با بیان اینکه  دشمنان انقلاب از ابزار مختلف برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام استفاده می‌کنند، تاکید کرد: دشمنی دشمنان با اسلام و انقلاب تمامی ندارد بطوریکه نمونه آن در کینه و عداوت رژیم مجعول صهیونیستی با مردم مظلوم غزه و فلسطین مشاهده می شود.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فلسطین اشاره کرد و گفت: این مسئله فراتر از یک مسئله ملی و عربی است.

وی با بیان اینکه روز قدس، نماد صف بندی حق علیه باطل است، گفت: روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان است و یقین بدانید وعده خدا حق است و باطل از بین رفتنی است.

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه اسرائیل غاصب در حال فروپاشی است گفت: به خصوص امسال که شرایط خوبی ندارد و وعده مقام معظم رهبری که نابودی کامل اسرائیل غاصب است با عنایت خداوند متعال در حال محقق شدن است.

 وی در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز معلم اشاره کرد و گفت: امروز عرصه فرهنگی مانند نرم افزار نظام و انقلاب است و معلمان افسران آموزشی و فرهنگ‌سازی و پیشرفت جامعه هستند.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه چرخ قتصاد کشور بدون کارگر نمی چرخدخواستار تامین حقوق کارگران و رسیدگی به مشکلات معیشتی، بیمه ای، بهداشتی و مسکن آنها شد و گفت: همه مسئولین باید حمایت از کارگران را در اولیت امور خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه میدان و دیپلماسی دو جزء مکمل هم هستند گفت: وزارت خارجه  تنها مجری سیاست‌ها است.

حجت الاسلام نعمتی به سخنان دشمن شادکن برخی افراد در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: ایجاد دو قطبی های کاذب، خطا در فکر و ابراز است.

وی با بیان اینکه سپاه قدس امروز بازوان نظام برای دفاع از مظلومین در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی است، به عید فطر اشاره کرد و گفت: عید فطر عید عروج به ملکوت است بنابراین شایسته است با اعمال صالح، با امام زمان(عج) ارتباط گرفته و برای ظهور حضرت دعا کنیم.

 

انتهای پیام/ج