سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8830 ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

لزوم ثبت نام کلیه رویدادهای ورزشی در در سامانه مبین وزارت ورزش/ ورزشکاران حرفه ای در فضاهای باز به تمرین بپردازند

برادران با اشاره به لزوم ثبت نام در سامانه مبین وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: کلیه مربیان، ورزشکاران و داوران و نیز کلیه رویدادهایی که از طریق هیات های ورزشی که در سراسر کشور و نیز در استان ما انجام می گیرد باید در سامانه مبین سایت وزارت ورزش و جوانان ثبت اطلاعات گردد.

لزوم ثبت نام کلیه رویدادهای ورزشی در در سامانه مبین وزارت ورزش/ ورزشکاران حرفه ای در فضاهای باز به تمرین بپردازند

به گزارش ابصارخبر، محمد رضا برادران معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیلشامگاه امروز در جمع خبرنگاران از تکمیل بانک اطلاعات فعالان ورزشی استان اردبیل در سامانه مبین خبر داد و گفت:   با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان اردبیل اماکن انجام تمرینات ورزشی همچنان در مکان های سرپوشیده وجود ندارد اما خوشبختانه بسیاری از ورزشکاران حرفه ای ما از فضاهای باز اسقبال کرده و تمرینات ورزشی حرفه ای خود را در فضاهای باز و پارک ها انجام می دهند.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: علاوه بر ورزشکاران حرفه ای، مردم ورزش دوست استان نیز همواره از ورزش در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی استقبال کردند و ورزش را از زندگی روزانه خود حذف نکرده اند چراکه ورزش ضامن سلامتی ما است.

وی افزود: طبق سخنان استاندار اردبیل استفاده از اماکن ورزشی رو باز مانند زمین های فوتبال، پیست های دوومیدانی و تجهیزات ورزشی در پارک ها بلامانع است اما امکان برگزاری مسابقات ورزشی فعلا در این شرایط کرونایی میسر نیست.

برادران با اشاره به لزوم ثبت نام در سامانه مبین وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: کلیه مربیان، ورزشکاران و داوران و نیز کلیه رویدادهایی که از طریق هیات های ورزشی که در سراسر کشور و نیز در استان ما انجام می گیرد باید در سامانه مبین سایت وزارت ورزش و جوانان ثبت اطلاعات شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون تنها 1000 نفر از ورزشکاران، داوران و مربیان استان اردبیل در این سامانه ثبت نام کرده اند، گفت: ثبت نام در سامانه مبین جهت شناسایی داوران و مربیان سراسر کشور است که اگر صورت نپذیرد فرد داور و یا مربی در ارتقای داوری و مربی گری با مشکل روبرو خواهند شد.

 

انتهای پیام/ج