کد خبر: 8865 ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸

یادداشت:

ظهور رونق در گرو انتخاب مدیران جوان و پاکدست

مسئول دولت اگر روحیه انقلابی و پویایی داشته باشد قطعا مدیران جوان و پاکدست و از طبقه زجرکشیده و باسواد انتخاب خواهد کرد و این مقدمه خروج از حضیض اقتصادی و ظهور رونق خواهد بود.

ظهور رونق در گرو انتخاب مدیران جوان و پاکدست

به گزارش ابصارخبر، شاهین زمانی  کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی مشگین شهر در یادداشتی به تبیین اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو پرداخت و نوشت : ریاست جمهوری یکی از مهمترین و اصلی ترین ساختار هرجامعه مدنی است و در برابر جامعه هیچ گونه توجیهی برای پاسخگویی در عدم موفقیت نمی تواند داشته باشد چراکه عالیترین مقام  اجرایی و رسمی بعد از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امضای معاهدات بین الملل تا پذیرش سفرا و ابلاغ قوانین و مدیریت مالی و اداری وریاست قریب به ۱۰۰ درصد شوراها مهم کشور و همچنین بطور خلاصه ۲۵ درصد کل اصول قانون اساسی مشتمل بر ۴۳ اصل را بخودش اختصاص داده است .

طبیعتا هر رییس جمهوری که مستقل از لحاظ فکری باشد قطعا با داشتن یک پنجم این اختیارات می تواند موفق شود.

مردم ایران دو چیز از رییس جمهور منتخب می خواهند و آن چیزی جز شغل و خانه در کشور پرنعمت چون ایران اسلامی نیست.

بنظر نگارنده مسئول دولت اگر روحیه انقلابی و پویایی داشته باشد قطعا مدیران جوان و پاکدست و از طبقه زجرکشیده و باسواد انتخاب خواهد کرد و این مقدمه خروج از حضیض اقتصادی و ظهور رونق خواهد بود.

اگر ۲۸ خرداد جریان و عموم مردم انقلاب دوست برای بار اول در پای صندوق بیایند و مهره انقلابی و پرتلاش را انتخاب کنند قطعا در دوره های بعد ماهم با افتخار از کلمه تکرار استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ج