سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8873 ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳

در همایش طلایه‌داران تبلیغ مطرح شد؛

ضرورت اخلاقی‌سازی انتخابات بعد از تبیین حضور حداکثری /هر رأی مردم در انتخابات یک قدم به سمت سربلندی است

معاون عملیات کل بسیج مستضعفین در همایش طلایه‌داران تبلیغ با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در روز انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: تاکید مؤکد مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا حضور مردم در انتخابات پیش رو به منزله این است که مردم دست رد به سینه دشمن زده و تمام دسیسه‌چینی‌های عاجزانه آنان را به ناامیدی تبدیل کنند که به امید خدا در انتخابات پیش رو با اخذ ۴۰ میلیون رأی خواهیم دید که رکورد انتخابات گذشته در کشور شکسته می‌شود.

ضرورت اخلاقی‌سازی انتخابات بعد از تبیین حضور حداکثری /هر رأی مردم در انتخابات یک قدم به سمت سربلندی است

به گزارش ابصارخبر، ،همایش طلایه‌داران تبلیغ عصر چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولین استانی، نظامی و مبلغین اسلامی و روحانیون با هدف تبیین مسائل انتخابات و فراهم کردن زمینه های حضور حداکثری مردم  در انتخابات در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

سردار نصرت‌الله سیف معاون عملیات کل بسیج مستضعفین در این همایش  با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در روز انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: تاکید مؤکدمقام معظم رهبریبه عنوان فرمانده کل قوا حضور مردم در انتخابات پیش رو به منزله این است که مردم دست رد به سینه دشمن زده و تمام دسیسه‌چینی‌های عاجزانه آنان را به ناامیدی تبدیل کنند که به امید خدا در انتخابات پیش رو با اخذ ۴۰ میلیون رأی خواهیم دید که رکورد انتخابات گذشته در کشور شکسته می‌شود.

وی انتخابات پیش رو را یک انتخابات منحصر بفرد عنوان و اضافه کرد: اکنون دشمنان ۴۰ ساله انقلاب بعد از عجز و ناتوانی در تمامی تهدیدات و تحریم‌های خود چشم به رویداد ملی و مهم کشور ما دوخته‌اند تا با تخریب وجهه انتخابات ۲۸ خرداد لطمه‌ای به انقلاب اسلامی وارد آورند و در این برهه از زمان ارزشی که بیش از هر چیز دیگری نیاز اصلی کشور و ایستادگی انقلاب بوده بصیرت و آگاهی مردم نسبت به مسائل امنیتی و حفاظتی ملی و فراملی است.

معاون عملیات کل بسیج مستضعفین تصریح کرد: اصلی‌ترین دغدغه دشمنان ما از سال‌های گذشته تا به اکنون جلوگیری از صدور انقلاب به مرزهای فراتر از ایران بوده تا به این شیوه انقلاب اسلامی را محدود و سرکوب کنند که خوشبختانه هیچیک از این توطئه‌های ضدانقلابی آنان تا به امروز عملیاتی نشده که هیچ امروز انقلاب ما با گسترش در کشورهای محور مقاومت عامل نجات بشر شده است.

سردار سیف ادامه داد: امروز انقلابی که ۴ دهه از انواع تهدیدات و تحریم‌ها مصون مانده، در بین مستضعفان و مسلمانان جهان به عنوان تنها الگوی مبارزه با استکبار جهانی شناخته می‌شود و این موضوع سبب فخر و مباهات ماست.

وی به ناامنی‌های داخلی و جنگ تحمیلی در کشور اشاره و اذعان کرد: در این سال‌ها دشمنان هر چه تلاش کردند تا با نفوذ در مدیریت انقلاب سبب نا امنی داخلی شوند هرگز موفق نشدند طوری که در مقاطع مختلف گروهک‌های ضدانقلابی و نیروهای رژیم بعث و استکبار جهانی با در سر داشتن اهداف شوم ارزش‌های مختلفی را در کشور ما نشانه رفتند اما هیچیک تا به امروز بر کشور ایران اسلامی غالب نگشته‌اند.

معاون عملیات کل بسیج مستضعفین عجز و ناتوانی استکبار جهانی در حمله به ارزش‌های انقلاب را تنها دلیل حمله به کشورهای محور مقاومت در دنیا دانست و گفت: امروز اگر در یمن، لبنان، سوریه و مناطق دیگر شاهد جنگ و ایجاد نا امنی هستیم به این دلیل است که نقشه غلبه دشمن بر انقلاب و ایران اسلامی ناکام مانده و این شیطان مرموز به حمله به کشورهای محور مقاومت روی آورده است و همین شکست‌های تحمیلی و ترتیبی سبب شده تا آمریکا زخم عمیقی را بر پیکره خود احساس کند.

شرکت در انتخابات تجدید بیعت با امام امت است

سردار سیف در بخش دیگری از سخنان خود به نقشه‌های دشمن برای جلوگیری از برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو در کشور اشاره و اظهار کرد: اگر ما مردم غیور ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته در موعد مقر ردر پای صندوق‌های رأی حاضر شویم بی‌شک بعد از ایامی دولتی مقتدر و صالح را در کنار خود خواهیم دید و بی‌شک این مهم حاصل غیرت ملی و تدابیرمقام معظم رهبریاست.

وی بیان کرد: حضرت آقا به عنوان فرمانده کل قوا به تمام ایران دستور دادند که حتماً در این روز سرنوشت‌ساز در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رکورد انتخابات گذشته در کشور را بشکنیم تا عجز و ناتوانی دشمن در برابر انقلاب مقتدر و ملت غیور ایران تکرار شود.

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: با انتخاب فردی اصلح و انقلابی در انتخاب پیش رو بی‌شک دست برتری در دنیا خواهیم داشت که این مهم اعتبار ایران اسلامی در دنیا را دو چندان خواهد کرد.

سردار سیف با خوش‌بینی به آینده افزود: روزهای خوبی در انتظار ایران اسلامی است که با انتخاب فرد بایسته و شایسته یقین داریم تحریم‌ها شکسته شده و پیروزی‌های پی در پی عاید میهن و مردم ما خواهد شد که بی‌شک حضور مردم در پای صندوق‌های رأی این پیروزی را به ارمغان می‌آورد.

وی مردم استان اردبیل را انقلابی و متدین دانست و یادآور شد: به حمد الهی آوازه استان اردبیل در کشور ما بی‌نظیر است و اردبیل این شهرت را بی‌شک مدیون حضور در عرصه‌های مختلف و درخشش در صفحه زرین انقلاب اسلامی است.

هر رأی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ یک قدم به سمت سربلندی است

سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) نیز در این همایش به نقش ارزشمند و تعیین کننده شهدای دفاع مقدس و روحانیون مبارز اشاره و اظهار کرد: عزت و امنیتی که هم اکنون در کشور داریم بر گرفته از رشادت‌های این عزیزان است و راه شهدا باید در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی کشور ادامه پیدا کند.

وی مسئولان را به مدیریت قوی و توانمند در برابر نقشه‌های شوم دشمنان دعوت کرد و افزود: میدان امروز، میدان نبرد با تحریم‌های اقتصادی دشمنان است و ما همواره نشان دادیم که مردم روزهای سخت و دشواریم که در هر مبارزه‌ای با دشمن پیروز می‌شویم.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان اینکه راه مقاومت و ایثار همچون روزهای پر افتخار ۸ سال دفاع مقدس همچنان ادامه دارد بیان کرد: مردم ایران همواره نشان دادن که ادامه دهندگان راه شهدا ومقام معظم رهبریهستند و ارزش‌های انقلاب را همواره سر لوحه زندگی خود قرار داده اند.

سردار بابازاده به فداکاری‌ها و رشادت‌های مردم در دوران شروعکرونااشاره کرد و گفت: در آن روزهای ابتدایی حتی ماسک و ضدعفونی کننده وجود نداشت و مردم و خیرین با مشارکت مسئولان این کشور را از مراحل سختکروناعبور دادند و این اقدامات در سایه اجرای طرح کمک‌های مومنانه و طرح شهید قاسم سلیمانی شکل گرفت.

وی مردم ایران را سرباز و تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ما به عنوان وارث این انقلاب که از امام خمینی (ره) بر ما یادگار مانده باید در تمامی عرصه‌ها با حضور حداکثری خود به دشمنان نشان دهیم برای سرنوشت و پیشرفت کشورمان خود اثر گذار هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل رأی مردم را مظهر اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: صراط مستقیم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حرکت به سوی صندوق‌های رأی برای توسعه و پیشرفت کشور است و هر ایرانی باید با انتخاب درست و اصلح برگ زرین دیگری در دفتر پر افتخار انقلاب رقم بزند.

سردار بابازاده تصریح کرد: هر رأی ما همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و کشورمان خواهد بود چرا که این مردم واقعیت بزرگ انقلاب هستند و در میدان‌های مختلف مبارزه با دشمن همواره نشان داده اند زیر بیرق مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی قدم برداشته و راه شهید قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهند.

بیداری اسلامی یادگار بزرگ و ارزشمند امام خمینی (ره) است

حجت‌الاسلام میثم فیاضی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل به توصیف عظمت و اندیشه والای امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار کرد: شخصیت بنیان گذار جمهوری اسلامی به قدری استوار و تأثیر گذار است که در طول تاریخ به عنوان اعجاز ی در قرن حاضر شناخته شده و در اذهان بسیاری از مردم جهان برای همیشه ماندگار شده است.

وی شخصیت امام خمینی (ره) را یک شخصیت ایدئولوژیکی عنوان کرد و افزود: در دهه ۱۹۷۰ که اندیشه آزادی خواهی در حال نابودی و انحطاط بود این امام خمینی (ره) با که با مدیریت و هدایت بی نظیر خود مردم ایران را از ظلم ستمگران زمان نجات داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل شکل گیری انقلاب را در دوران اوج درماندگی مردم ایران از ستم‌های زمانه توسط امام خمینی (ره) را به تلالو نوری در جهان اسلام تشبیه کرد و گفت: انقلابی که به دست امام شکل گرفت تعجب و حیرت تمام جهانیان را بر انگیخت و ریشه این انقلاب هنوز هم آن قدر قوی است که در برابر ظلم تمام دشمنان استوار باقی مانده است.

حجت الاسلام فیاضی امام خمینی (ره) را یک انسان کامل و با اندیشه‌های والا دانست و افزود: شخصیت امام به قدری ارزشمند بود که بسیاری از سیاست مداران و اندیشه ورزان داخلی و خارجی در سراسر جهان به تحقیق و مطالعه شخصیت کاریزماتیک وی پرداختند و از ایشان الگو گرفتند.

وی رهبر معظم انقلاب اسلامی و سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان را تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: درسی که امام به همه آموخت درس آزادی خواهی و مبارزه با استعمار است و راه و اندیشه ایشان هم اکنون در فلسطین، یمن، سوریه و لبنان ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل تصریح کرد: امام به تمام بشریت درس آزادگی داد و با تشکیل انقلاب اسلامی و رهبری کشور به نحوه شایسته به حقوق بشر معنا بخشید.

حجت الاسلام فیاضی ریشه‌های انقلاب را بسیار قوی و محکم در برابر دشمنان دانست و گفت: ما تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) هستیم و دشمنان نمی‌توانند در هیچ زمینه‌ای مانع از پیشرفت و قدرت نمایی ایران در جهان شوند.

حضور در انتخابات ۱۴۰۰ جهاد بزرگ سیاسی است

وی انتخابات پیش رو و ضرورت مشارکت بالای مردم در صندوق‌های رأی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری ایجاد شده و همگی ما باید در انتخابات پیش رو به دشمنان قدرت و عظمت کشورمان را نشان دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل حضور در انتخابات ۱۴۰۰ را یک جهاد سیاسی دانست و گفت: دشمن با روش‌های مختلف سعی در به خطر انداختن آزادی و قدرت کشورمان را دارد و این اقدام را با تحریم‌های انتخاباتی انجام می‌دهد اما دشمن بداند همگی ما پای صندوق‌های رأی جواب دندان شکنی به آنها خواهیم داد.

حجت الاسلام فیاضی بیان کرد: بزرگترین و قوی‌ترین حامیان کشور مردم هستند که همواره ثابت کرده اند در سخت‌ترین شرایط و تحریم‌های اقتصادی از انقلاب و تعهد خود به نظام جمهوری اسلامی ایران دست بر نمی‌دارند.

اخلاقی‌سازی انتخابات بعد از تبیین حضور حداکثری رسالت خطیر علماست

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده عصر چهارشنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ در اردبیل که با حضور معاون سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، انتخابات را رویداد ملی سرنوشت‌ساز با برخی شاخصه‌های ویژه دانست و اظهار کرد: در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز کشور در ۲۸ خرداد ماه تبیین برخی معیارها و ارزش‌های انقلاب برای جامعه خالی از لطف نبوده که در همین راستا نمی‌توان از نقش علما چشم‌پوشی کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات برای جلوه غرور ملی گفت: تبیین اهمیت حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در این برهه از زمان رسالت خطیر علماست و باید موازی با رهنمودهایمقام معظم رهبریو راهبری علما شاهد حضور مردم در روز انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر در کشور باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: هدف و گام بعدی در برگزاری انتخاباتی موازی با موازین کشور تبیین شاخصه‌های انتخاب اصلح از زبان افراد صاحب فکر و اندیشه در جامعه است که این موضوع نیز باید در سطح وسیعی با هدف آگاهی دهی به مردم تبیین و تشریح شود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بر اهمیت اخلاقی‌سازی انتخابات تاکید و اذعان کرد: اخلاقی‌سازی فضای انتخابات یکی از ارکان اصلی برگزاری انتخابات باشکوه و به دور از هر گونه ایراد است که باید در انتخابات پیش رو چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا این مهم مورد تاکید و اجرا قرار گیرد.

وی از پایبندی نهادهای دخیل در استان به سه هدف اصلی انتخابات در اردبیل را یادآور شد و تاکید کرد: نقش حوزه‌های علمیه و سپاه حضرت عباس (ع) استان در جلسات تبیینی و توجیهی انتخابات و همایش طلایه‌داران که همه این گردهمایی‌ها با محوریت انتخابات بی‌حاشیه در اردبیل برگزار شد، مثال‌زدنی است.

این مسئول از برگزاری انتخاباتی سالم و منطبق بر اهداف گام دوم انقلاب ابراز امیدواری کرد و گفت: آمادگی جامعه برای پذیرش فردی انقلابی و اخلاق‌مدار بسیار بالاست و امید داریم فردی که به عنوان سکان‌داران آینده کشور در دو رویداد مهم پیش رو انتخاب می‌شوند با دغدغه اجتماعی پا به عرصه مدیریت بگذارند.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/ج