نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 8913 ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴

امام جمعه بیله سوار :

مردم پیروز اصلی انتخابات هستند/ بیله سوار از بن بست محرومیت خارج شود

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه این شهرستان مرزی پیشانی نظام است گفت: وضعیت فعلی شهری، برازنده بیله سوار نیست و باید اعضای شورای اسلامی شهر همت کنند تا بیله سوار از بن بست محرومیت خارج شود .

مردم پیروز اصلی انتخابات هستند/ بیله سوار از بن بست محرومیت خارج شود

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام  جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز  جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان  به رعایت تقوای الهی،  یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایشان، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را گرامیداشت و  از حضور پرشور و بابصیرت ۶۸ درصدی مردم منطقه در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند و باید قدر این مردم توسط مسئولان با ارزش شمرده شود، گفت: پیروز دوم این آزمون بزرگ، انتخاب دولت اصلح بود.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به تشریح رزومه کاری منتخب ملت پرداخت گفت: از جمله خصوصیاتی آیت الله رئیسی با آن شناخته می شود، شخصیت ضد فساد بودن وی است که انشاءالله با همین ویژگی در مقدمه، ریشه فساد را از دولت خواهد خشکاند.

خطیب جمعه بیله سوار  منتخب ملت خواست تا در انتخاب کابینه خود از کارشناس در یک اداره گرفته تا وزیر ،مصداق سردار سلیمانی باشد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه کامل یک مدیر انقلابی و اسلامی بود که شبانه روز نمی شناخت و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می کرد، گفت: هیات دولت و تمام مسئولان "دولت مردمی ایران قوی" باید هر کدام یک نمونه کامل سردار سلیمانی باشند.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به مذاکرات برجامی اشاره کرد و گفت : آمریکا از برجام خارج شده و الان نیز جهت برگشتن به برجام، از ما میخواهد باج گیری کند ولی کور خوانده است و ایران هیچ وقت زیر بار این مذاکره ننگین نخواهد رفت‌.

وی ضمن تبریک به شورای اسلامی شهر بیله سوار از آنان خواست تا در این دوره به وضعیت فلاکت بار مبلمان شهری و سایر مشکلات شهری پایان دهند.

وی افزود: بیله سوار پیشانی نظام است و این وضعیت فعلی شهری، برازنده این شهر مرزی نیست و باید اعضای شورای اسلامی شهر همت کنند تا شهرستان بیله سوار از این بن بست محرومیت خارج شود .

امام جمعه بیله سوار گفت: مرکزیت منطقه آزاد تجاری، حق مسلم و قانونی شهرستان مرزی بیله سوار است و کسانی که در پشت پرده، مقابل این قضییه ایستاده اند باید هر چه سریعتر در رفتار خود تجدید نظر نموده و این حق قانونی را به شهرستان مرزی بیله سوار هدیه کنند.

 

انتهای پیام/ج

انتهای پیام/ج

 

وی در پایان ضمن تبریک سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ به روحانیون منطقه، از دولت منتخب خواست تا نسبت به اختصاص بودجه کافی به این سازمان ارزشی و مردمی همت لازم را داشته باشد.