نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8991 ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱

گروه‌های جهادی در عرصه خدمت؛

تداوم نهضت آبرسانی به روستاهای استان اردبیل

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: نهضت آبرسانی سیار در راستای عمل به ماموریت مردم‌یاری و مردم‌داری با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج در روستاها و مناطق درگیر کم آبی استان اردبیل در حال اجرا است.

تداوم نهضت آبرسانی به روستاهای استان اردبیل

به گزارش ابصارخبر، امروز جوانان غیور وطن پا جای قهرمانان هشت سال دفاع مقدس گذاشته‌اند و بی هیچ چشم‌داشتی با کوچ از دیارشان به دنبال خلق لبخند بر لبان محرومان و دردمندان جامعه هستند، جوانانی در همه حال هم‌درد و هم‌راه مردم هستنند.

از ساخت خانه برای محرومان و نیازمندان تا کمک به مردم سیل‌زده شمال و جنوب استان اردبیل در عید سال ۹۸ و اقدامات جهادی در روزهای شیوع ویروس کرونا که هر یک جهادی است بزرگ.

در روزهای اخیر نیز وضعیت جوی و کم‌آبی در بسیاری از مناطق کشور و به‌خصوص روستاها باعث شده تا مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند و تامین آب آشامیدنی برای آنها بسیار دشوار شود. این‌بار نیز جوانان جهادی اردبیل با به راه انداختن نهضت آبرسانی به روستاهای درگیر کم آبی بخشی از مشکلات آنها را رفع می‌کنند.

 

علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: پیرو درخواست‌های مردمی و نیازسنجی گروه‌های جهادی بسیج استان با تشکیل جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان اردبیل، مقرر شد تا از ظرفیت‌های موجود در گروه‌های جهادی بسیج و تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) در قالب نهضت آبرسانی سیار استفاده شود.

وی افزود: نهضت آبرسانی سیار در راستای عمل به ماموریت مردم‌یاری و مردم‌داری با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج و با استفاده از ماشین آلات تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) در روستاها و مناطق درگیر کم آبی استان اردبیل در حال اجرا است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون آبرسانی سیار به روستاها و قشلاقات درگیر کم آبی توسط گروه‌های جهادی بسیج در شهرستان‌های مشگین شهر، پارس آباد، اصلاندوز و خلخال در حال انجام است.

 

پیرجاهد بیان کرد:گروه‌های جهادی بسیج استان اردبیل در تمام عرصه‌های مورد نیاز برای خدمت به ولی نعمتان در خط مقدم مردم‌یاری و مردم‌داری هستند و خادمی به مردم بزرگترین افتخار جهادگران بسیجی است.

وی گفت: بسیج با روحیه جهادی خود تهدید ها را تبدیل به فرصت می کند و امروز حل مسائل و مشکلات موجود کشور نیز با روحیه و عمل جهادی و انقلابی امکان پذیر است.

 

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج میدان‌داران عرصه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی هستند و در شرایط سخت موجود نیز بر خود وظیفه می‌دانند در کنار رزمندگان عاشورایی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان در کنار مردم استان باشند.

گفتنی است؛ گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف سازندگی، علمی، سلامت و ... همواره حاضر بوده و بدون ذره‌ای چشم داشت در خدمت مردم و محرومان هستند.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/ج