نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 9128 ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱

استاندار اردبیل:

طرح های اشتغالزا برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ معرفی می شوند

استاندار اردبیل گفت: دستگاههای مرتبط طرح های دارای توجیه و اشتغالزا که نیازمند تسهیلات هستند را با اولویت تا دو هفته آینده استخراج می کنند.

طرح های اشتغالزا برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ معرفی می شوند

به گزارش ابصارخبر، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جلسه بررسی تسهیلات تبصره ۱۸ که در فضای باز برگزار شد، تصریح کرد: دستگاههای مرتبط طرح های دارای توجیه و اشتغالزا که نیازمند تسهیلات هستند را با اولویت تا دو هفته آینده استخراج می کنند.

وی افزود: طرح های مهم به لحاظ تاثیر گذاری در تولید و اشتغال از سهمیه بیشتری برای دریافت تسهیلات برخوردار می شوند.

استاندار اردبیل  بر تلاش مدیران در راستای جذب سهمیه استان از وزارتخانه های مربوطه تاکید کرد و گفت: لازم است طرح های بیشتری  برای اخذ تسهیلات شناسایی و اولویت بندی شود که در صورت نداشتن شرایط دریافت تسهیلات برای یک طرح ، طرح دیگری جایگزین شده و سهم بیشتری از این محل به استان جذب شود.

بهنام جو با بیان اینکه این تسهیلات به صورت وزارتخانه ای توزیع می شود ، خواستار پیگیری مدیران حوزه کشاورزی، صمت و گردشگری برای جذب تسهیلات به استان شد.

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان نیز در این جلسه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات تبصره ۱۸ در سطح کشور ۸۰ هزار میلیارد تومان است ،گفت: این تسهیلات با محوریت وزارتخانه ها به صورت باز برای طرح های اشتغالزا و دارای توجیه اختصاص می یابد.

 طاهر پورعلی افزود: این تسهیلات دارای شش درصد یارانه بوده و از طریق وزارتخانه ها به دستگاههای مرتبط استانی ابلاغ شده است.

وی در ادامه از تدوین اطلس سرمایه گذاری استان خبر داد و تصریح کرد: در این اطلس ظرفیت های سرمایه گذاری استان مشخص شده و در حال تهیه اپلیکیشن برای گوشی همراه هستیم که به راحتی در دسترس باشد.

در این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، صمت، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و گردشگری اقدامات انجام گرفته و در حال انجام برای جذب سهمیه استان از تسهیلات تبصره ۱۸ را تشریح کردند.

انتهای پیام/ج