نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 9180 ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵

امام جمعه شهرستان نیر:

مدافعان حقوق بشر در غرب،جنایتکارترین افراد تاریخ بشریت هستند/ دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی شود

امام جمعه شهرستان نیر به رای اعتماد مجلس به دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم باید در تمام سطوح به نماد مسئولیت پذیری، نقد پذیری و سعه صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگان تبدیل شود.

مدافعان حقوق بشر در غرب،جنایتکارترین افراد تاریخ بشریت هستند/ دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی شود

به گزارش  ابصارخبر، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته به هفته دولت اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم با شاخصه های جوان، انقلابی و کاربلدی، باید مدیران را بر اساس شایسته سالاری انتصاب کند تا به نماد مسئولیت پذیری ، نقد پذیری و سعه صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی  و انتقادات نخبگان تبدیل شود.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه مال و مقام از نظر اهل تقوا ابزار خدمت هستند، گفت: در دیدگاه اهل تقوا اگر کسی به مال و مقام رسید در واقع امانتدار خداوند متعال است چراکه تمام مخلوقات تحت تکفل خداوند هستند.

وی افزود: محبوبترین مخلوقات نزد خداوند متعال  کسانی هستند که به مخلوقات خداوند نفع برسانند و اهل خانه را مسرور  و شادمان سازند.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به هفته دولت اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی های کارمندان به مردم قابل تقدیر است.

وی ضمن گرامیداشت باد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: ایران اسلامی بیشترین شهید ترور را در جهان متحمل شده است.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه مدافعان حقوق بشر در غرب، خود جنایتکارترین  افراد تاریخ بشریت هستند، گفت: این افراد به بهانه مبارزه با تروریسم ، خود عاملان اصلی و حامیان مهم تروریست در دنیا هستند.

وی به حمایت های غرب از سازمان منافقین اشاره کرد و گفت: ایجاد داعش و  و حمایت از طالبان، القاعده  و بوکوحرام تنها در سایه استکبار و غرب ممکن شده است و  این ها نمونه های واقعی از جنایات آمریکا و انگلیس در دنیا هستند

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به رای اعتماد مجلس به دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: امروز نوبت دولت قوی و مردمی است تا علی رغم معظلات اقتصادی و معیشتی در کنار مشکلات ایجاد شده بر اثر کرونا،  با کار  و خدمت جهادی در راستای کاهش مشکلات مردم بکوشند.

وی به شکاف های سیاسی  و اجتماعی ایجاد شده در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه بی بصیرتی خواص و جامعه منجر به وقوع فتنه 88 شد، گفت: دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد.

حجت الاسلام نعمتی به تبیین شاخصه های دولت تحول، جوان  و حزب اللهی اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم باید با بهرمندی از سه شاخص مهم جوان، انقلابی و کاربلد  سعی کند تا با انتخاب مدیران توانمند و شایسته به دور از سهم خواهی های ستاد انتخاباتی و قومیتی با تشکیل تیم قوی و منسجم، دولت قوی و مردمی را در راستای پیشرفت و نعالی کشور محقق کند.

وی گفت: دولت سیزدهم باید در تمام سطوح به نماد مسئولیت پذیری، نقد پذیری و سعه صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگان تبدیل شود.

امام جمعه شهرستان نیر تصریح کرد:  تنها با شفاقیت و صداقت مدیران  است که دولت سیزدهم موفق  و سربلند خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل و مشکلات شهرستان نیر اشاره کرد و از زحمات مسئولین و کارمندان در خدمت رسانی به مردم شهرستان قدردانی کرد و گفت: همه نهادها و ارگان ها باید تلاش کنند تا همسو با دولت با کار جهادی و روحیه انقلابی، با صداقت و صمیمیت برای رفع مشکلات چندین ساله شهرستان  اقدام عاجل انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حرکت نفتکش ایرانی  به سوی لبنان اشاره کرد و گفت: این حرکت در واقع موجی از نشاط و امید در جامعه بحران زده لبنان بوجود آورده است و این اقدام مشترک ایران و مقاومت، موجب شکست انحصار شرکت های بزرگ وابسته به عربستان ، امارات و غرب خواهد شد.

امام جمعه شهرستان نیر به هشدارهای سید حسن نصرالله در این خصوص اشاره کرد و گفت: هشدار سید حسن نصرالله به استکبار علاوه بر تضمین امنیت کشتی ها به ایجاد توازن تهدید در منطقه انجامیده و چرخه را به نفع جبهه مقاومت تغییر خواهد داد.

وی در پایان سخنان خود به لزوم ایجاد جامعه اسلامی  پرداخت و گفت: برای ایجاد جامعه اسلامی باید فعالیت های  فرهنگی، اجتماعی و فردی را با رویکرد خانواده محور تقویت کرد و تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی  خانواده محور را به سمت فعالیت های  فرهنگی و اجتماعی  جمعی با رویکرد مسجد محوری هدایت کرد تا جامعه اسلامی محقق شود.

حجت الاسلام نعمتی خواستار خروج متولیان فرهنگی از حالت رکود و بی برنامگی شد و گفت:  متولیان فرهنگی امروز باید با تزریق نیروهای جوان و نخبه با تمام توان به میدان وارد شوند چراکه دشمنان انقلاب اسلامی هر روز با تجهیزات نوین، به تهاجم فرهنگی خود ادامه می دهند.

 

انتهای پیام/ج