سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 9280 ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹

رییس هیات ورزش های همگانی استان خبرداد:

اولین دوره مسابقات ویژه کوتاه قامتان استان در اردبیل برگزار می شود

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل از برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی ویژه کوتاه قامتان استان اردبیل خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات همزمان با روز تربیت بدنی و ورزش در اردبیل برگزار می شود

اولین دوره مسابقات ویژه کوتاه قامتان استان در اردبیل برگزار می شود

به گزارش ابصار خبر، ودود رییس اسحق زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های این هیات ورزشی به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش پرداخت و گفت: به مناسبت 26 مرماه روز تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقه فوتسال و دارت در اردبیل برگزار می شود.

وی به ورزش کوتاه قامتان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه لیست کوتاه قامتان ورزشکار به هیات ورزش های همگانی ارسال شده است،یک دوره مسابفه نیز بین ورزشکاران کوتاه قامت نیز به همین مناسبت پیش بینی شده است و این ورزشکاران نیز می توانند پس از ثبت نام در حوزه خود به رقابت بپردازند.

اسحق زاده گفت: کوتاه قامتان ورزشکار می توانند جهت ثبت نام در این دوره از مسابقات به دفتر انجمن کوتاه قامتان واقع در اردبیل، ایستگاه سرعین رو به روی پادگان ارتش، موسسه خیریه ائمه اطهار(ع)، مراجعه کنند.

وی افزود: کوتاه قامتان ورزشکار پس از ثبت نام اولیه با اخذ معرفی نامه می توانند به هیأت ورزش های همگانی هم واقع در طبقه همکف ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

خبرنگار: شاهین فرزانه

 

انتهای پیام/ج