سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9296 ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

همزمان با روز جهانی پست انجام گرفت؛

پستچی ها در مهد کودک های اردبیل + عکس

همزمان روز جهانی پست و روز جهانی کودک، جمعی از پیشکسوتان اداره کل پست استان اردبیل با حضور در مهد کودک های اردبیل ضمن روایت تاریخچه پست به تبیین نقش پستچی ها در ایام کرونا پرداختند.

پستچی ها در مهد کودک های اردبیل + عکس

به گزارش ابصارخبر، همزمان روز جهانی پست  و روز جهانی کودک، جمعی از پیشکسوتان اداره کل پست استان اردبیل با حضور در مهد کودک های اردبیل ضمن روایت تاریخچه پست به تبیین نقش پستچی ها در ایام کرونا پرداختند.

میرنجیب پورحمزه کارشناس مسئول کدگذاری پست استان اردبیل یکی از این پیشکسوتان بود که با حضور در مهد کودک اوشاغلارباغچاسی به بیان روایت پست و تاریخچه نارمه رسانی در کشور و استان پرداخت و گفت:پست یکی از سازمان هاي قدیمی و ارتباطی اسـت و انسانها از دیرباز بـه وسیله پُست با سرزمین هاي دیگر ارتباط برقرار می کردند.

وی در ادامه سخنان به معرفی خدمات اداره کل پُست به عموم مردم پرداخت و گفت: پستچی یکی از مشاغل سخت و حساس است که در آن اخلاق مداری و امانتداری حرف اول و آخر را می زند.

این پیشکسوت عرصه پست در ادامه سخنان خود ضمن بیان خاطرات خود از دوران خدمت به اهمیت کد گذاری منازل پرداخت و گفت: هر فرد تنها با در اختیار داشتن یک کد که موسوم به کد پستی است می توانند نسبت به ارسال مرسوله، امانت و خریدهای اینترنتی اقدام کند.

انتهای پیام/ج