نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9302 ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اردبیل؛

اعضای هیئت مدیره و بازرس خانه مستند اردبیل انتخاب شدند

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری هیئت مدیره و بازرس خانه مستند اردبیل خبرداد و گفت: هم اکنون 67 مستند ساز از سرار ستان در این خانه عضو هستند.

اعضای هیئت مدیره و بازرس خانه مستند اردبیل انتخاب شدند

به گزارش ابصارخبر، سعید نوریان معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری مجمع عمومی خانه مستند استان در اردبیل خبرداد و گفت: در این مجمع اعضای جدید هیئت مدیره و بازرس خانه مستند استان اردبیل انتخاب شدند.

وی با قدردانی از تلاش های هیت مدیره سابق، اقدامات انجام شده در خانه مستند را در جهت توجه به مستندسازان و برگزاری رویدادهای سینمایی بویژه ورک های تخصصی را ارزشمند عنوان کرد و گفت: خانه مستند استان در سایه تلاش ها و فعالیت های هنرمندان و فیلم سازان، جایگاه مناسبی را برای خود در استان و کشور کسب کرده است.

نوریان به جلب مشارکت های عمومی به ویژه دستگا ههای اجرایی و نهادی انقلابی در امر مستندسازی اشاره کرد و گفت: در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و در آینده نزدیک با برخی از دستگاه ها در اینخصوص به تفاهم خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون 67 نفر عضو پیوسته و افتخاری خانه مستند استان اردبیل هستند به عمده برنامه های این خانه اشاره کرد و گفت: برگزاری ورکشاپ های آموزشی با حضور اساتید کشوری، شرکت در نمایشگاه های ملی و منطقه ای، ارتقای  سواد مستند سازی  و برگزاری جشنواره هنری از جمله برنامه های خانه مستند استان اردبیل است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود به معرفی اعضای منتخب هیئت مدیره خانه مستند استان پرداخت و گفت: غلام‌رضا صیامی زاده، عبدالله عزیزی، سید ابراهیم جواد خانی، هایده مرادی و ودود آقامحمدیان به عنوان اعضای هیئت مدیره و علی حسین عباس زاده به عنوان بازرس خانه مستند استان انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/ج