سرویس: سیاسی کد خبر: 9340 ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳

گزارشی از بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در استان اردبیل ؛

فریاد "مرگ بر آمریکا" کوبنده تر از همیشه در استان اردبیل/ روز ملی استکبارستیزی، با اقتدار سپاه شیرین تر شد

روز ملی استکبار ستیزی امسال یک تفاوت عمده با سال های گذشته داشت و این تفاوت بسیار مهم و شیرین در آستانه یوم الله 13 آبان رخ داد جایی که روز گذشته نیروی دریایی سپاه درسی فراموش نشدنی به دزدان دریایی آمریکا داد و ضمن نجات نفت ایران، ناو آمریکایی را از آب های بین المللی نیز فراری داد.

فریاد "مرگ بر آمریکا" کوبنده تر از همیشه در استان اردبیل/ روز ملی استکبارستیزی، با اقتدار سپاه شیرین تر شد

به گزارش ابصارخبر، مردم سراسر استان اردبیل علی رغم سردی هوا و بارش باران در کنار بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی  و فاصله گذاری  اجتماعی همزمان با سراسر کشور  با حضور در میادین و مصلی های سراسر استان ضمن تجمع استکبارستیزی در یوم الله سیزده آبان با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر ایران اسلامی تجدید میثاق کردند.

تجمع استکبار ستیزی در اردبیل

روز ملی استکبار ستیزی امسال یک تفاوت عمده با سال های گذشته داشت و این تفاوت بسیار مهم  و شیرین در آستانه یوم الله سیزده آبان رخ داد جایی که روز گذشته نیروی دریایی سپاه درسی فراموش نشدنی به دزدان دریایی آمریکا داد و ضمن نجات نفت ایران ناو آمریکایی را از اب های بین المللی نیز فراری داد.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) به اهداف جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: تصرف ذهن‌ها و دل‌های مردم هدف اصلی  دشمنان ایران در جنگ نرم است بنابراین فردی در این  عرصه موفق است که بتواند ذهن‌ها را تسخیر کند .

فیاضی  با بیان اینکه تسلیم  شدن در برابر دشمن نسخه سعادت نیست گفت: امروز کفربا وجود اینکه  تمام قد وبا همه ظرفیت به میدان آمده اما نتوانسته هیچ کاری از پیش به جلو ببرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به ابهت پوشالی آمریکا اشاره کرد و گفت:  آمریکا می‌گوید برتری مطلق، امنیت مطلق و آسیب‌پذیری مطلق برای من است که ملت ایران اسلامی آن را شکست داد و نشان داد که اگر مطلق بود از خاورمیانه به این شکل فرار نمی‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در اقدامی قدرتمندانه نه تنها نفت را برداشت بلکه بشکه نفت را نیز تسخیر کرد و با یک تیر 6 نشان زد گفت: در این زمینه با اراده پروردگار عالم یک روز مانده به یوم‌الله 13 آبان و مقابله با استکبار جهانی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار زدیم.

فیاضی  خطاب به دولت‌هایی که چشم به آمریکا دوخته‌اند  گفت: وقتی دولتی با این همه ادعا از خانه خودش نتوانست یک کشتی را کنترل کند بی‌تردید چیزی در آستین نیز ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر قدرت تهاجمی خود را نشان و در این قضیه قدرت نظام آمریکایی تحقیر شد و تمامی کشورهای شرقی به ایران نزدیکتر شدند.

تجمع استکبار ستیزی در خلخال

دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم خلخال روز پنجشنبه با شرکت در تجمع استکبارستیزی سیزده آبان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سردادند.

تجمع مردم ولایی و متعهد خلخال در حالی که بارش باران از صبح امروز در خلخال و مناطق تابعه این شهرستان آغاز شده بود در محوطه دبیرستان مولوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام کریم اسدی امام جمعه  خلخال در این تجمع، از  سیزده آبان به عنوان روز تاریخی و سرنوشت‌ ساز در کشور یاد کرد و گفت: وقایع مهمی از جمله تبعید امام راحل به ترکیه در سال ۵۷، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان تهران بدست عمال رژیم شاهنشاهی پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ در این روز اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان از ارکان مهم انقلاب اسلامی بوده و در شکل‌گیری نظام اسلامی ایران نقش مهمی داشته‌اند، اظهار کرد: زنده نگهداشتن این روز و برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت سیزده آبان ه  احیا و حفظ ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای شهدای والامقام ایران اسلامی است.

 

تجمع استکبار ستیزی مردمی در اصلاندوز؛

حجت الاسلام عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز  در تجمع سیزده آبان ماه اصلاندوز مغان اظهار داشت: سیزده آبان ماه روز حماسه آفرینی دانش آموزان است و شکست استکبار جهانی است و و در نهایت سیزده آبان، روز حماسه، روز اقتدار، روز افتخار و مباهات به ایرانی بودن و اسلامی زیستن است.

وی با بیان اینکه اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایش اقتدار ایران است افزود اقدام قاطع و پاسخ کوبنده دلاورمردان سپاه پاسداران به ارتش تروریستی آمریکا در دریای عمان در جریان برخورد با دزدی و سرقت دریایی نمایشی از اقتدار ایران اسلامی بود و نشان داد که ایران دست برتری در منطقه دارد و این اقدام قاطعانه درس عبرت آمیزی به دشمنان است.

اسدزاده با اشاره به ایثارگری شهدای دانش آموزی در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده دانش آموزان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عظمت و اقتدار این قشر پویا و فعال جامعه را نشان می دهد.

وی با تاکید بر بصیرت و آگاهی جوانان و نسل جدید انقلاب اسلامی، ادامه داد: امروز دشمن در میدان جنگ نرم نقشه های شوم دارد و در پی منحرف سازی قشر جوان و نوجوان جامعه از مسیر درست است اما باید با آگاهی و بصیرت تمامی نقشه‌ها و روش‌های خصمانه استکبار جهانی را تقش بر آب کنیم.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز نسل جوان کشور را مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز دانش آموزان ایران اسلامی باید در مقابل دشمنان در میدان تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی گام بردارند چراکه این دانش آموزان ادامه دهندگان راه و مکتب شهدایی همچون شهید فهمیده و بالازاده هستند.

وی موفقیت جوانان منطقه در آزمون‌ سراسری کنکور ۱۴۰۰ را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: تلاش از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مولفه‌های جوان موفق است و امروز دانش آموزان باید به عنوان فعالان سنگر علم و دانش در این عرصه تلاش کنند چراکه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تربیت شوند و با بصیرت آماده میدان داری شوند.

تجمع استکبار ستیزی در پارس آباد؛

مردم شهرستان پارس آباد نیز با حضور در میدان این شهر ضمن فریاد شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل پرچم این دو رژیم را به آتش کشیدند.