نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9364 ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان اردبیل:

انقلاب اسلامی، نماد فرهنگ و تفکر بسیج است/ بسیج، مظهر وحدت مقدس میان افراد یک ملت است

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان اردبیل انقلاب اسلامی را نماد فرهنگ و تفکر بسیج دانست و گفت: امروز در حقیقت بسیج، مظهر یک وحدت مقدس میان افراد یک ملت است.

انقلاب اسلامی، نماد فرهنگ و تفکر بسیج است/ بسیج، مظهر وحدت مقدس میان افراد یک ملت است

به گزارش ابصارخبر،  حجت الاسلام علی اصغر کاظمی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری بسیج به عنوان یک فرهنگ تلقی می‌شود که  انقلاب اسلامی را به سمت تمدن نوین اسلامی در عرصه جهانی هدایت می‌کند.

دانلود مصاحبه تصویری با حجت الاسلام کاظمی

وی با بیان اینکه بسیج همواره در کنار مردم بوده است گفت: در برخی مواقع از بسیج به عنوان یک نهاد تامین کننده امنیت ملی ، نهادی و امدادی یاد می‌کنند و در تعریف بسیج نیز به این موارد اشاره شده است در حالی‌که بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه پای کار بوده است و همواره در بسیاری از فعالیت‌ها در کنار مردم نقش مهمی ایفا می‌کند.

حجت الاسلام کاظمی انقلاب اسلامی ایران را نماد اولیه فرهنگ و تفکر بسیج دانست و تصریح کرد: امروز در عرصه جهانی، انقلاب اسلامی ایران به عنوان نماد اولیه فرهنگ و تفکر بسیج شناخته می‌شود و در شرایطی که تمامی دشمنان ایران اسلامی با نقشه‌های شوم خود در تلاش هستند بازهم روز به روز در سایه این فرهنگ و تفکر ناب بسیج، به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان اردبیل با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در حال صدور فرهنگ بسیج به سایر کشورهای جهان است گفت: در حال حاضر بسیاری از کشورهای جهان به ویژه کشورهای منطقه همچون عراق، سوریه، لبنان و یمن با الگوگیری از تفکر ناب بسیج در برابر مستکبران جهان و دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت می‌کنند که این نشان دهنده روحیه بسیج است که انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه و حتی جهان صادر کرده است.

وی با بیان اینکه اخلاص از ویژگی‌ها و خصوصیات مهم بسیج است گفت: در شرایط و مواقع مختلفی که بسیج احساس نیاز کرده وارد شده  و به رفع موانع و مشکلات پرداخته است.

 

انتهای پیام/ج