نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9368 ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴

رئیس شورای شهر اردبیل:

بسیج کشور را در مسیر تحول خواهی به پیش می برد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بسیج با ورود در همه عرصه ها کشور را در مسیر تحول خواهی و پیشرفت همه جانبه قرار داده است.

بسیج کشور را در مسیر تحول خواهی به پیش می برد

به گزارش ابصارخبر، جواد انصاری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل  پیش از ظهر امروز در دهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: هفته بسیج فرصتی استثنائی است تا دلاوری ها و رشادت های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و سایر عرصه ها تبیین شده و عظمت این نهاد انقلابی که در پنج آذرماه سال 58 شکل گرفت تبیین و تشریح شود.

وی با بیان اینکه با الگو و الهام از بسیج حشدالشعبی و نیروهای مردمی در بسیاری از کشورهای منطقه شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: این حرکت بی نظیر امروز کشور را به عرصه تحول خواهی و میدان کار و تلاش مخلصانه تبدیل کرده است.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: 11 عضو شورای شهر همه بسیجی هستند و قطعا در حوزه فعالیت خود سعی دارند تا در عمران و آبادانی شهر با روحیه بسیجی  جهادی پشتیبان و کمک کار شهرداری و مجموعه های خدماتی باشند.

انصاری از تمدید اساسنامه سازمان شهرداری ها خبر داد و بیان کرد: اعضای شورای شهر با تمدید اساسنامه سازمان های متعدد زیرمجموعه شهرداری موافقت کردند تا در ادامه فعالیت با مشکلی روبرو نشوند.

رئیس شورای شهر اردبیل به اقدام خوب سازمان آرامستان ها در هم سطح سازی قبرستان های اردبیل اشاره کرد و گفت: در کنار تکمیل این فرآیند انتظار می رود دیوارکشی آرامستان ها و رفت و روب در این مناطق برای راحتی تردد مردم مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ج