سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9376 ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸

توسط بسیج خواهران ناحیه عشایری استان برگزار شد؛

آبروی کوچه و افتخار محله در روستای ایدر اصلاندوز

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان با بیان اینکه جوانان پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی هستند گفت: شهدا هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و با نثار جان خود عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

آبروی کوچه و افتخار محله در روستای ایدر اصلاندوز

به گزارش ابصارخبر، یادواره شهدا و مراسم آبروی کوچه‌ها و افتخار محله در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس به همت بسیج خواهران ناحیه عشایری استان اردبیل در روستای ایدر این شهرستان  برگزار شد.

حجت الاسلام احد صادقیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و رزمندگان اسلام اظهار داشت: رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، مایه سربلندی، عزت و افتخار خانواده‌های معظم شهدا و ملت عزیز ایران اسلامی است و باید قدردان این از جان‌گذشتگی‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه جوانان پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی هستند افزود: الگوگیری از شهدا که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و با نثار جان خود عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند، باید مورد توجه قرار گیرد و امروز که جوانان پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی هستند باید شهدا را الگوی خود قرار دهند.

صادقیان با اشاره به نقش بانوان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: بانوان در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بی‌بدیل و موثری داشته‌اند که در شرایط کنونی باید تبیین شود چراکه این قشر از جامعه در تحقق منویات مقام معظم رهبری و به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل با تاکید بر اینکه باید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اهتمام ویژه داشته باشیم بیان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا به‌عنوان یک وظیفه عمومی مطرح است به همین علت همگان باید برای انجام این رسالت مهم اهتمام داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: روایات و احادیثی که در مورد فرهنگ شهادت، جهاد در راه خدا و ایثار وجود دارد که نشان دهنده اهمیت و با ارزش بودن این کار در بین ائمه اطهار(ع) بوده است و با توجه به آن خداوند به شهدا عنایات و امتیازاتی ازجمله بخشایش گناهان، جایگاه ویژه بهشتی، آراستگی به لباس بهشتی، معطر به خوش بو ترین عطرها، نظاره به وجه خدا و همچنین گردش در تمام بهشت اعطا کرده است.

 

انتهای پیام/ج