سرویس: سیاسی کد خبر: 9472 ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸

8 دی تجلی ولایتمداری و بصیرت مردم پارس آباد

هشتم دی ماه نماد ولایتمداری و بصیرت مردم شهرستان پارس آباد است که یک روز زودتر از سایر نقاط کشور، حماسه آفرینی کردند.

8 دی تجلی ولایتمداری و بصیرت مردم پارس آباد

به گزاش ابصارخبر، مهدی اصلانی زاویه در یادداشتی نوشت؛ حضور حماسی مردم ولایت‌مدار پارس آباد در هشتم دی سال ۸۸ در اعتراض به اهانت‌های صورت گرفته به مقدسات و ارزش‌های اسلامی توسط آشوب‌گران و فتنه‌گران، حماسه دیگری را در کارنامه این شهرستان مرزی رقم زد که در تاریخ انقلاب ثبت شد.

این حضور حماسی مردم، اوج ولایتمداری و بصیرت مردم شهرستان پارس آباد را نشان داد که مرزنشینان غیور در نقطه صفر مرزی یک روز زودتر از خلق حماسه ۹ دی به صحنه آمدند.

این حرکت مردمی در حقیقت، اعلام همبستگی با آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب بود که مرزنشینان هوشیار و ولایتمدار پارس آباد مغان در حرکتی کوبنده بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

حرکت دشمن شناسانه توام با بصیرت و آگاهی مردم شهرستان پارس آباد در ۸دی ماه ۸۸، صفحه زرینی برای انقلاب اسلامی و این شهرستان رقم زد که این روز ماندگار به‌عنوان روز شهرستان پارس آباد نام‌گذاری شده است، از این‌رو امروز نقش اصحاب رسانه در روایت‌گری، پژواک و ماندگاری این روز تاریخی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مردم، خلق‌کنندگان حماسه‌های بزرگ مانند حماسه ۹ دی هستند و حضور به‌موقع مردم و زمان شناسی آنان،توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب را نقش برآب کرده است.

حماسه نهم دی ثابت کرد؛ مردم ایران در بزنگاه‌ها و مواقع حساس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و هرگز حاضر نیستند دستاوردهای انقلاب را فدای امیال فتنه‌انگیزان کنند.

 

انتهای پیام/ج