نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9506 ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) انجام گرفت؛

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در شهرستان اصلاندوز +عکس و فیلم

پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان اصلاندوز تشییع و در پادگان آموزشی شهید مدنی این شهرستان به خاک سپرده شد.

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در شهرستان اصلاندوز +عکس و فیلم

به گزارش ابصارخبر، امروز همزمان با سالروز شهادت بانونی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر شهید گمنام پس از بدرقه باشکوه مردم ولایتمدار استان اردبیل در پادگان آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز  آرام گرفت.

در این مراسم باشکوه که با سخنرانی  فرمانده مرزبانی استان اردبیل  و حجت الاسلام عظیم اسد زاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز همراه بود، مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان مرزی اصلاندوز به ویژه عشایر منطقه پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید گمنام در میدان نماز اصلاندوز ،  لبیک گویان و سر دادن ندای یا فاطمه زهرا(س)، یا امام حسین(ع) پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس را تا پادگان آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز بدرقه کردند.

حجت الاسلام عظیم اسدزاده  امام جمعه شهرستان اصلاندوز در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام در پادگان آموزش مرزبانی شهید مدنی ناجا شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: شهدای گمنام گنجینه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که امروز می‌توانند الگویی برای جوانان و نوجوانان در جامعه باشند و همواره راه شهدا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مقام شهدا و شهادت، افزود: راه شهدا وامام شهدا را ادامه خواهیم داد و پای عهد و پیمانمان هستیم و همیشه قدر دادن خانواده‌های شهدا که عزیزان خود را برای به ثمر رسیدن انقلاب فدا کردند هستیم.

اسدزاده با بیان اینکه امروز دیار مرزی اصلاندوز مغان شاهد میزبانی از شهید گمنام است تصریح کرد: در این روز شاهد تشییع هشت شهید ظاهراً گمنام، اما در واقع آشنا شده در نزد عرشیان در استان هستیم که بر دستان مردم شهیدپرور قرار می‌گیرند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با قدردانی از زحمات رسانه‌ها و خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار تشییع و تدفین شهید گمنام در اصلاندوز، بیان کرد: امروز اهالی ولایتمدار شهرستان اصلاندوز مغان، مردم و عشایر غیور و همیشه در صحنه بخش بران و روستاهای منطقه با حضور پرشور خود استقبال باشکوهی از شهید گمنام کردند که قابل تقدیر و قدردانی است.

این شهید گمنام در 25 سالگی در عملیات بدر در منطقه شرق حله به شهادت رسیده است.

عکس: پویا حاجی وند، فیلم: مهدی جدی

 

انتهای پیام/