نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 9538 ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱

امام جمعه اصلاندوز:

حرکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و افتخار / دشمنان ایران اسلامی به دنبال تحریف واقعیت‌ها هستند

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم انقلابی قم اگر در کشور غیرت دینی و انقلابی حفظ و تقویت شود انقلاب اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت و افتخار بیش از پیش در حرکت خواهد بود و ما در جنگ نرم و جنگ روایت‌ها نیز در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان پیروز خواهیم شد.

حرکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و افتخار / دشمنان ایران اسلامی به دنبال تحریف واقعیت‌ها هستند

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز، اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم انقلابی قم اگر در کشور غیرت دینی و انقلابی حفظ و تقویت شود انقلاب اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت و افتخار بیش از پیش در حرکت خواهد بود و ما در جنگ نرم و جنگ روایت‌ها نیز در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به تحریف واقعیت‌ها در جنگ روایت‌ها توسط دشمنان ایران اسلامی، افزود: امروز شاهد تحریف واقعیت‌ها در جنگ روایت‌ها توسط دشمنان ایران اسلامی هستیم به طوری‌که در رسانه‌ها پیشرفت‌ها و افتخارات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کوچک جلوه می‌دهند و مشکلات و مسائل کوچک را هزاران برابر بزرگ نشان می‌دهند و مردم را در برابر آن‌ها ناامید می‌کنند در حالی که با نگاهی کوتاه به جامعه قبل از انقلاب اسلامی ایران می‌توانیم پیشرفت‌ها و افتخارات این نظام مقدس را ببینیم.

اسدزاده با تاکید بر سفر اخیر ریاست جمهوری به کشور روسیه، تصریح کرد: در حال حاضر یکی از کشورهای همسو با جمهوری اسلامی ایران کشور روسیه است که علاوه‌بر داشتن ۲۵ میلیون نفر مسلمان، دارای اهداف مشترک در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف با آن کشور هستیم که امیدواریم سفر اخیر ریاست جمهوری به کشور روسیه سفری توام با عزت و افتخار به کشور مان داشته باشد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز در ادامه با اشاره به سالروز رحلت شیخ عباس قمی و شیخ مرتضی انصاری، بیان کرد: شیخ عباس قمی و شیخ مرتضی انصاری از عالمان موثر در جامعه اسلامی هستند و آثار معنوی و کتب بسیار ارزشمندی در جامعه و ایران اسلامی به یادگار گذاشته‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به اثر ارزشمند مفاتیح الجنان از شیخ عباس قمی و المکاسب از شیخ مرتضی انصاری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه باید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه جدی شود، ادامه داد: با توجه شیوع شدید بیماری ویروسی کرونا در سطح جامعه باید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توجه جدی شود و همچنین در فصل سرد زمستان باید صرفه جویی در مصرف گاز را در اولویت قرار دهیم.

گفتنی است؛ امروز در پایان نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز ضمن ادعای سجده شکر و شکر گذاری از خداوند متعال به سبب نزول نعمات بارش برف، اهالی این شهرستان چندین قربانی نیز ذبح کردند که در بین نیازمندان پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج