نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 9633 ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲

رئیس شبکه ملی رویش جوانان انقلاب اسلامی خبرداد:

آغاز بکار شبکه ملی رویش جوانان انقلاب اسلامی همزمان با هفته جوان جوان

رییس شبکه ملی رویش جوانان انقلاب اسلامی از آغاز بکار شبکه ملی رویش جوانان انقلاب اسلامی همزمان با هفته جوان جوان خبرداد.

آغاز بکار شبکه ملی رویش جوانان انقلاب اسلامی همزمان با هفته جوان جوان

به گزارش ابصار خبر، راشد پرستار رئیس شبکه ملی رویش جوانان انقلاب اسلامی از آغاز بکار شبکه ملی رویش جوانان انقلاب اسلامی همزمان با هفته جوان جوان  خبرداد و گفت: با مجوز ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر کشور تشکیل شبکه ملی رویش‌های جوانان انقلاب اسلامی به تصویب رسید و در این راستا شورای مرکزی و مسئولین این شبکه برای یک دوره یکساله انتخاب شدند.

 وی ضمن تبریک هفته جوان به تبیین اهداف و ماموریت های شبکه ملی رویش جوانان انقلاب اسلامی  پرداخت و با بیان اینکه این شبکه ملی با حضور جوانانی از تمام اقصی نقاط کشور و با سلیقه های مختلف تشکیل شده است بر لزوم تحقق گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: حضور جوانان انقلابی که در بستر مساجد و مراکز فرهنگی ، دانشگاها ،تشکل ها و کسب و کارها رشد و رویش یافته اند در فعالیت‌های اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و جهادی تبیین و مشخص شود و تا بتوانیم به کادرسازی و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص اقدام کنیم.

 پرستار در ادامه سخنان خود به هدف اصلی این مجموعه‌ جهادی اشاره کرد و گفت: دغدغه‌های اجتماعی، معیشتی و فرهنگی مردم و بستر سازی لازم جهت مشارکت در تصمیم سازی و مطالبه گری از مسئولین و نمایندگان ملت از جمله اهداف  شبکه ملی رویش جوانان انقلاب اسلامی  است.

وی گفت: این شبکه پس از رایزنی و مشارکت جوانانی از اقصی نقاط کشور با دغدغه های مختلف معیشتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی  ، محیط زیست ، آسیب های اجتماعی ، ازدواج  و غیره با تجارب و تخصص های مربوط به حوزه های کاری و با مرکزیت تهران شکل گرفته و جا دارد مجموعه‌های دیگر نیز به این شبکه ملی بپیوندند.

رئیس شبکه ملی رویش جوانان انقلاب اسلامی  تصریح کرد: در این شبکه به دنبال هم افزایی و کار تشکیلاتی منسجم هستیم  به همین منظور به دنبال برطرف کردن موانع کار فرهنگی و جهادی هستیم تا با پیشتیبانی‌های لازم از مراکز فرهنگی در کف جامعه به خدمت بی منت بپردازیم.

 

گفتگو: مهدی جدی

انتهای پیام/ج