نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 10060 ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد؛

همایش سپاه مقتدر در مرکز آموزش عالی آزادگان نیر

همایش سپاه مقتدر با هدف تبیین اقدامات سپاه پاسداران در حراست از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی و خدمت‌رسانی به آحاد مردم همزمان با تأسیس سپاه پاسداران در شهرستان نیر برگزار شد.

همایش سپاه مقتدر در مرکز آموزش عالی آزادگان نیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، ظهر امروز همایش سپاه مقتدر در راستای قدردانی از ایثار و تلاش‌های سپاه پاسداران در حراست از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی کشور و همچنین محرومیت‌زدایی، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با حضور رحیم بهرو  فرمانده ناحیه شهرستان نیر و جمعی از دانشجو معلمان در مرکز آموزش عالی آزادگان نیر برگزار شد.

 

بهلولی رئیس مرکز آزادگان شهرستان نیردر این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران بازوی توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها است گفت: در عملیات وعده صادق سبزپوشان جان برکف اقتدار ایران اسلامی را بر تمام جهانیان و علی‌الخصوص خصم‌افکنان تثبیت کردند.

 

وی افزود: پاسداری در رکاب حضرت ولی‌عصر(عج) و جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری افتخاری است که تمامی سپاهیان اسلام بر این اصل اعتقاد قلبی و باطنی دارند.

 

رئیس مرکز آموزش عالی آزادگان نیر تاکید کرد: سپاه پاسداران همواره خادم مردم در تمامی عرصه‌ها است.

 

بهرو فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نیر نیز در این مراسم ضمن تشریح فعالیت‌های سپاه پاسداران در شهرستان نیر به رسالت دانشجومعلمان در تربیت نسل مؤمن انقلابی پرداخت و گفت: دانشجومعلمان می توانند با بصیرت افزایی و توانمندسازی خود در عرصه تعلیم و تربیت ضمن پروش نسل انقلابی در ایجاد تمدن نوین اسلامی ایفای نقش کنند.

 

تلاوت کلام‌الله مجید، پخش نماهنگ، شعار استکبارستیزی از جمله برنامه های این مراسم در شهرستان نیر بود.

 

انتهای خبر/ ج