نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 10083 ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸

همزمان با روز فرهنگ پهلوانی انجام گرفت؛

افتتاح گود زورخانه‌ای شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل

گود زورخانه‌ای شهید ابراهیم هادی همزمان با روز فرهنگ پهلوانی در مصلای اردبیل افتتاح شد.

افتتاح گود زورخانه‌ای شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر»، جواد صبور رئیس ستاد نماز جمعه اردبیل از افتتاح گود زورخانه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) اردبیل خبر داد و گفت: همزمان با روز فرهنگ پهلوانی، ورزش زورخانه‌ای  و روز قشر بسیج ورزشکاران، گود زورخانه شهید ابراهیم هادی توسط معاونت فرهنگی ستاد اقامه نمازجمعه و با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور حجت الاسلام نصیری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استاان اردبیل، جواد صبور رئیس ستاد نماز جمعه اردبیل، حسین حسین‌زاده مسئول ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت عباس(ع)، عزیز محمدی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران، فرهاد حسنی معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل و جمعی از علاقمندان به ورزش های باستانی و احاد مردم بعد از اقامه نمازجمعه در مصلا افتتاح شد.

وی به لزوم ترویج ورزش پهلوانی در جامعه اشاره کرد و گفت: ورزش پهلوانی برپایه اخلاق است و هدف آن تربیت انسان‌های فرهیخته و ممتاز، با اخلاق و جوانمرد است.

صبور به سیره عملی و رفتاری شهید ابراهیم هادی اشاره کرد و گفت: پهلوان بسیجی ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ستاره ورزش کشتی کشورمان بود.

وی با بیان اینکه بعد از شهادت ابراهیم هادی ویژگی‌ها و سیره عملی و رفتاری این پهلوان هر روز بیشتر از گذشته در جامعه نشر می‌یابد اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم در هر سنگری که هستیم اسوه‌ها و نمونه‌های بی‌مانند خود را در جامعه به‌عنوان الگوی تمام نشدنی به جوانان و نوجوانان ارائه دهیم تا نوباوگان جامعه با الگوبرداری از فرهیختگانی که یک شبه ره صد ساله را پیمودند بتوانند جا پای بزرگان گذاشته و آرمان‌شهر حقیقی را در جهان پرتلاطم امروز تشکیل و بارقه‌های امید و سرزندگی را در دل مستضعفین ایجاد کنند.

رئیبس ستاد اقامه نماز جمعه دارالارشاد اردبیل دستگیری از نیازمندان، رسیدگی به وضعیت محرومین جامعه، فتوت، جوانمردی را از جمله ویژگی‌های شهدایی چون ابراهیم هادی عنوان کرد و گفت: همه شهدای ما برگزیدگانی بودند که با ایثار بهترین دارایی خود مقرب درگاه الهی شدند و امروز ما موظف به ترویج سیره عملی شهدا برای ساخت جامعه‌ای متعالی هستیم.

 شایان ذکر است در این مراسم طی حکمی از سود رئیس ستاد نمازجمعه اردبیل «مهدی دهوری» به عنوان مسئول ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مصلای اردبیل منصوب شد.

طی فراخوانی در مراسم افتتاحیه گود زورخانه ای شهید ابراهیم هادی از علاقمندان نونهال و نوجوان دعوت به عمل امد تا جهت آشنایی با این رشته ورزشی و مهارت اموزی با مراجعه به مصلای اردبیل نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 انتهای خبر/ ج