پربازدیدترین ها

کد خبر: 1133 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴

گروه جهادی رهروان کوی عشق، عازم مناطق محروم شدند

پیش از ظهر امروز کاروان جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با عنوان "رهروان کوی عشق" با بدرقه مسئولین دانشگاه و بسیج جهت خدمت رسانی به مناطق محروم اعزام شدند.

گروه جهادی رهروان کوی عشق، عازم مناطق محروم شدند

صادق حسین پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز به تشریح  فلسفه اردوهای جهادی پرداخت و گفت: این اردو به استعداد 150 نفر از جهادگران دانشجوی خواهر و برادر در قالب 5 گروه  به روستاهای تازه کند، طالب قشلاقی،تقی دیزج، شریف بیگلو، ساریخانلو جهت انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در ادامه به تشریح فعالیت های عمرانی این گروه جهادی پرداخت و گفت: جهادگران برادر رهروان کوی عشق از روز شنبه  به مدت  5 روز به انجام فعالیت های عمرانی خواهند پرداخت.

وی احداث دو باب حمام و سرویس بهداشتی  با کمک های مالی و معنوی ناحیه بسیج دانشجویی و کمیته امداد در روستای "ساریخانلو و تقی دیزج" را از جمله فعایت های عمرانی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در سال 94 عنوان کرد.

در مراسم بدرقه اعزام کاروان جهادی رهروان کوی عشق، عبدالرحیم فاطمی قائم مقام ریاست دانشگاه پیام نور استان اردبیل  و معین الدین اسدی نیز در مورد بسیج و اردوهای جهادی به ارائه مطلب پرداختند.

لازم به ذکر است اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل از امروز به مدت 10 روز به استعداد 150 نفر اردو در قالب 5 گروه به روستاهای اردبیل جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی اعزام شدند.

انتهای پیام