کد خبر: 1387 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷

به دنبال بی تفاوتی های آل سعود در مورد "فاجعه منا"

دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اردبیل تجمع کردند

بعد از ظهر امروز دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اردبیل در اعتراض به اقدامات تعمل برانگیز حکومت عربستان در فاجعه منا، در محوطه دانشگاه تجمع کردند.

 دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اردبیل تجمع کردند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، بعد از ظهر امروز دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اردبیل در اعتراض به نحوه برخورد حکومت عربستان در قبال فاجعه منا و عدم عذر خواهی آل سود از مسلمانان جهان تجمع کردند.

در این تجمع، فرهمند از مسئولین دانشگاه فرهنگیان اردبیل به تبیین فاجعه منا پرداخت و از تجمع کنندگان خواست با سردادن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر وهابیت انزجار و نفرت خود را از استکبار نشان دهند.

در ادامه این تجمع صحرا نورد از اساتید دانشگاه فرهنگیان اردبیل به تحلیل فاجعه منا پرداخت و ردپای آمریکا و صهیونیست را در این حادثه و اقدامات بعد از آن را خاطر نشان کرد.

در پایان این برنامه بیانیه بسیج دانشجویی حوزه علم الهدی توسط یکی از دانشجویان قرائت شد.

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،در این بیانیه ضمن تأکید بر بی کفایتی آل سعود در مدیریت حج در طی سالیان گذشته و نبرد با انقلابیون آزادی خواه یمن و قدرت نمایی در منطقه و جهان اسلام، از سران کشورهای اسلامی خواسته شده است تا با حفظ وحدت خود، مدیریت حج را از آل سعود و حکومت عربستان خارج کرده و خود متولی بزرگترین گردهمایی مسلمانان جهان شوند.

انتهای پیام/