کد خبر: 1388 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷

در آخرین روز از هفته دفاع مقدس

مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردبیل غبار روبی شد

در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم غبار روبی از مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با حضور مسئولین دانشگاه و تشکلهای دانشجویی برگزار شد.

مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردبیل غبار روبی شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، صبح امروز در آخرین روز از هفته دفاع مقدس به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد و جمعی از مسئولین دانشگاه و تشکلهای دانشجویی از مزار شهدای گمنام دانشگاه غبار روبی شد.

در این مراسم پس از قرائت قران کریم حجت الاسلام واحدی زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در مورد فاجعه منا به سخنرانی پرداخت و گفت: دشمنان اسلام همواره در صدد هستند تا از کوچکترین فرصت برای سوء استفاده  و پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

واحدی زاده به ایجاد شبهه و شایعه پراکنی های دشمنان اسلام در خصوص عمل حج، در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام در فرصت بوجود آمده سعی در تخریب  و کم رنگ جلوه کردن فریضه مهم و واجب دینی "حج " می کنند و از این رو شایسته است اساتید و دانشجویان با علم بر اصل ماجرا و احکام اسلام به مقابله با این شایعات در شبکه های اجتماعی بپردارند.

انتهای پیام/