کد خبر: 1390 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه محقق

تئاتر "سرهنگ،مسلسل،جاده" در دانشگاه محقق اردبیلی به روی صحنه رفت

به مناسبت هفته دفاع مقدس تئاتر "سرهنگ،مسلسل،جاده" به همت بسیج دانشجویی و با همکاری تئاتر فروغ در دانشگاه محقق اردبیلی به روی صحنه رفت.

تئاتر "سرهنگ،مسلسل،جاده" در دانشگاه محقق اردبیلی به روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، عصر امروز همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس تئاتر "سرهنگ،مسلسل،جاده" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه محقق و با همکاری گروه تئاتر فروغ به روی صحنه رفت.

صمد واحدی زاده مسئول گروه نمایش فروغ در رابطه با نمایش" سرهنگ،مسلسل،جاده" گفت: این نمایش به نویسندگی حسین زارعی و کارگردانی و بازی بهار دالبر با هدف تبیین ارزش های دفاع مقدس در محیط دانشگاه به روی صحنه رفت.

واحدی زاده با بیان اینکه تئاتر "سرهنگ، مسلسل، جاده "پیش از این در جشنواره منطقه ای تئاتر محراب که در کرمانشاه برگزار شد بعنوان اثر برگزیده انتخاب شد، گفت: این نمایش در جشنواره سراسری تئاتر مقاومت هم جزو اثار برگزیده  انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

نمایش سرهنگ مسلسل جاده به روایت یک دانشجوی پزشکی می پردازد که در دوران جنگ بصورت داوطلبانه به مناطق عملیاتی اعزام می شود و طی عملیاتی به اسارت نیروهای بعثی در می آید.

پیش از این نیز در اسفند سال گذشته و همزمان با اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی به مناطق عملیاتی تئاتر "اسماعیل اسماعیل" به کارگردانی و بازی علی پاداش دانشجوی رشته زیست شناسی دانشگاه محقق به روی صحنه رفته بود.

انتهای خبر/