کد خبر: 1397 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷

در یادواره شهدای دانشجوی مشکین شهر عنوان شد:

تنها راه نجات مشگین‌شهر، مدیریت با روحیه شهید باکری هاست

موسی احمدی رزمنده 8 سال دفاع مقدس گفت: اگر روحیه امثال باکری ها را در پشت میز فرماندار و استاندار قرار دهیم این شهرستان و استان با مشکل مواجه نمی شود و مردم شب رو گرسنه به سر نمی‌برند.

تنها راه نجات مشگین‌شهر، مدیریت با روحیه شهید باکری هاست

به گزارش ابصارنیوز به نقل از مشکین رسا،موسی احمدی در چهارمین یادواره شهدای دانشجویی شهرستان مشکین شهر با تحت الشعاع قرار دادن حادثه منا گفت: حتی در تجمع بزرگ اربعین حسینی که عاشقان اباعبدالله از اقصی نقاط کشورهای اسلامی با پای پیاده به سمت مزار آن بزرگوار حرکت می‌کنند این حوادث رخ نمی‌دهد، جای بسی تاسف است، مسلمانانی که برای انجام اعمال واجب به این سرزمین عازم شده اند با وجود این همه تدابیر امنیتی در حادثه دلخراش جان خود را از دست بدهند و این نشان دهنده نهایت بی کفایتی مسئولین عربستان در حفاظت از جان مسلمانان امت اسلامی است و این حادثه نه تنها برای ملت ایران بلکه برای امت مسلمانان جهان دردآور و دلخراش هست.

 

وی افزود: در گذشته انگلیس با توطئه های فراوان قبله اول مسلمین را در اختیار یهودیان قرار داد و امروزه مشاهده می‌شود که استکبار جهانی با تشکیل حکومت دست نشانده خود در سرزمین عربستان خواستار این است که دومین قبله مسلمانان را نیز از چنگ آنان در آورند چرا که یقین دارند حضرت بقیه العظم (عج) از همان سرزمین ظهور و برای تشکیل حکومت جهانی اسلام اقدام خواهد کرد.

 

احمدی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس افزود: جنگ ایران با دشمنان خود از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و قائله جدایی طلبی از جمهوری اسلامی ایران با حمایت های استکبار در مناطق مختلف ایران مطرح شد که عزت الدین حسینی روحانی منطقه کردستان برای اولین بار قائله جدایی طلبی را مطرح ساخت و با وارد کردن سلاح از کشورهای عربی خواست ایده جدایی طلبی خود را به واقعیت تبدیل کند و با آزادی عملی که نخست وزیر وقت مهدی بازرگان در اختیار آن ها قرار داد هر کدام به صورت رسمی برای خود پایگاه ایجاد کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولین پیروزی انقلاب با ایجاد جبهه های جدید علیه نظام، هدف  براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کردند و از این رو بنی صدر برای رسیدن هر چه سریعتر اربابان خود به اهدافشان دست به همکاری با مخالفان نظام دست زد و با انفجار دفتر و صدور حکم خلع امیر صیاد شیرازی خواستار این شد که از عزیمت لشکر 28 سنندج به مناطق مرزی جلوگیری کند.

 

به گزارش مشکین رسا، احمدی در بخشی از سخنان خود جوانان را مورد خطاب خود قرار داد و افزود: جوانان و دانشجویان با بصیر ایران اسلامی بداند پس از  1400 سال بر پایه اسلام انقلاب صورت گرفت که این انقلاب به همین راحتی به پیروزی نرسیده و برای اثبات این انقلاب هشت سال با دستان خالی در مقابل تمام دنیا با انواع هجمه ها ایستادگی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در هر جنگی سختی هایی وجود دارد اما سختی های که رزمندگان ایرانی در طول هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند قابل  وصف نیست اما همین رزمندگان در کنار تحمل سختی ها مردانگی ، مهر و محبت خود به دیگران را کم نکرده و حتی در حد توان به درماندگان جنگی کمک می‌کردند، چرا که انقلاب ما همراه با مکتب اسلام  بود و مکتب اسلام سرشار از مهربانی و عطوف است.

 

احمدی در حاشیه این یادواره مسئولین شهرستان را مورد خطاب قرار داد و افزود: شهید مهدی باکری با اینکه فرمانده لشکر 31 عاشورا بود هیچگاه با لحن دستوری با زیردستان خود صحبت نمی‌کرد و خود را همچون نوجوان می‌دانست که به فرمان ولی فقیه خود لبیک گفته و در راستای عملی کردن فرمایشات رهبر خود پا در این عرصه سختی گذاشته است.

 

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در زمان دفاع مقدس به نحو احسن به وظایف خود عمل کرده اند و امروزه هم مسئولین شهرستان با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری خدمت به مردم را وظیفه اصلی خود دانسته و در راستای این امر از هیچ تلاشی مضایقه نکند و این تنها راه ممکن است که شهرستان مشکین‌شهر به توسعه و آبادانی دست یابد.

 

به گزارش مشکین رسا، احمدی ضمن انتقاد از مسئولین شهرستان مشکین‌شهر افزود: شهرستان مشکین‌شهر از هر لحاظی دارای ظرفیتی عظیم و بالقوه هست که بایستی مسئولین ارشد شهرستان با در نظر گرفتن این ظرفیت ها برنامه ای مدون جهت پیشرفت و توسعه شهرستان گام بردارند البته از مسئولین شهرستان گله ای نیز دارم و آن هم سکوت معنادار مسئولین شهرستان در قبال خارج کردن خاک سرخ شهرستان با بهای ناچیز بود.

 

وی خاطر نشان کرد: مسئولین شهرستان اگر با جان و دل برای شهرستان خود کار کنند عرصه ای نخواهد ماند که در آن عقب بمانیم چرا که ژاپن پس از ضربه و خسارتی که از دو حمله هسته ای آمریکا خورد عزم خود را جزم کرد و کار کردن با جان و دل را به میز وزیر کشور خود کشاند و حالا مشاهده می‌ شود که ژاپن به چه پیشرفتی دست یافته و ما هم می توانیم به این جایگاه برسیم و لازمه این امر تلاش و کوشش همگان با جان و دل برای ایران اسلامی هست.

 

وی افزود: اگر روحیه امثال باکری ها رو به پشت میز فرماندار و استاندار بیاوریم هیچ یک از همشهریانامان شب رو گرسنه به سر نمی‌کند و هیچ دانشجویی به خاطر کمبود منابع مالی از ادامه تحصیل منصرف نمی‌شود و چند نفر گرد هم نمی آمدند و خاک سرخ شهرستان مشکین‌شهر رو به چین صادر کنند و در قبال اون تیرآهن رو با نیم بها وارد کشور نمی‌کردند.

 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به نبرد ایران و آمریکا افزود: زمانی می توانیم اعلام کنیم که از آمریکا شکست خودیم که در راهپیمایی های 22 بهمن و روز قدس و ... خیابان ها خالی از مردم باشد و آن را هم آمریکا با خود به گور خواهند برد.

 

انتهای پیام/

تصاویر بیشتر برای مطلب: 
اگر روحیه باکری ها در رأس مدیریت باشد مشگین‌شهر نجات می یابد
اگر روحیه باکری ها در رأس مدیریت باشد مشگین‌شهر نجات می یابد
اگر روحیه باکری ها در رأس مدیریت باشد مشگین‌شهر نجات می یابد