پربازدیدترین ها

کد خبر: 1550 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷

کارگاه آموزشی اخلاق اداری در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد

کارگاه اموزشی اخلاق اداری با هدف ارتقای فضایل اخلاقی، فرهنگ­پذیری سازمانی و بهینه سازی روابط انسانی کارکنان در نظام اداری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل برگزر شد.

کارگاه آموزشی اخلاق اداری در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، عصر امروز کارگاه آموزشی اخلاق اداری با هدف ارتقای فضایل اخلاقی، فرهنگ­ پذیری سازمانی و بهینه سازی روابط انسانی کارکنان در نظام اداری و آشنایی بیشتر آنان با جایگاه شغلی در مناسبات انسانی و نحوه تعامل با دیگر افراد در خانواده و جامعه در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور استان اردبیل برگزار شد. 

مجسن علایی جامعه شناس و از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان اردبیل در این کارگاه با اظهار و توجه هر چه بیشتر به کرامت دانشجویان و مردم، تکریم مراجعین و شهروندان را یادآور شد و افزود: شناخت منشور اخلاقی کارکنان و توانمند سازی آنها در برخورد با ارباب رجوع از برنامه های این دانشگاه هست که به دنبال عملیاتی کردن آن هستیم.

وی  افزود: دراخلاق اداری با بهره جستن از سیره نبوی و آموزه های دینی می توان اهداف و آرمانهای سازمان را بهتر اجرایی کرد. همانطور که بهار طبیعت تحرک و جنب و جوش، شکوفا شدن استعداد درونی زمین، زمینه سازی رشد و ایجاد نشاط می نماید بایستی در انسانها نیز تحول و جوان سازی و به عبارتی بهار جانها صورت گیرد تا افزایش بهره وری شغلی را نیز داشته باشیم، انتهای پیام/