پربازدیدترین ها

کد خبر: 1774 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷

تجمع ضد سعودی دانشگاهیان دانشگاه پیام نور اردبیل به مناسبت شهادت شیخ نمر

بعد از ظهر امروز دانشگاهیان دانشگاه پیام نور اردبیل با حضور در موحطه دانشگاه با شعارهای مرگ بر آل سعود،مرگ بر وهابیت، اعمال ننگیت رژیم سفاک آل سعود را در به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان محکوم کردند.

تجمع ضد سعودی دانشگاهیان دانشگاه پیام نور اردبیل به مناسبت شهادت شیخ نمر

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، دانشگاهیان دانشگاه پیام نور اردبیل بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور در محوطه دانشگاه با فریادهای کوبنده خود عملل ننگین آل سعود در به شهادت رساندن صدای شیعیان عربستان را محکوم کردند.

در این تجمع ضد استکباری بعد از قرائت بیانیه بسیج دانشجویی،حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل ضمن اشاره به ویژگی های بارز شیخ شهید نمر باقرالنمر،رهبر شیعیان عربستان،دست های استکبار در این حرکت ددمنشانه را نشانه نهایت خصومت دشمنان اسلام با شیعیان بیان داشت و افزود: شیخ شید تنها به بهانه بیان حق و انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر همانند سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام در سرزمین اسلام سرش از بدن جدا شد.

در تجمع ضد استکباری آل سعود در دانشگاه پیام نور اردبیل محرم زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان،مسئولان مرکز و جمعی از دانشجویان حضور داشتند.

انتهای پیام/