پربازدیدترین ها

کد خبر: 3574 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰

به همت انجمن اسلامی دانشجویان برگزار شد؛

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با حضور پرشور دانشجویان در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، تریبون آزاد دانشجویی به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی  در محوطه دانشگاه برگزار شد و طی آن دانشجویان بصورت آزادانه به صراحت عملکرد سه ساله دولت یازدهم را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

یکی از دانشجویان در این تریبون مهمترین کار دولت را ایجاد رابطه با آمریکا در قضیه برجام عنوان کرد و گفت: دولت فکر می کرد با موفقیت در برجام می تواند همه مشکلات را حل کند ولی با به بن بست رسیدن برجام بر همگان مشخص شد که تنها راه نجات کشور چیزی جز پیروی از بیانات رهبر انقلاب و تحقق اقتصاد مقاومتی نیست.

دانشجوی دیگری به طرح مبحث نرخ تورم پرداخت و گفت: با وجود رکود اقتصادی محسوس، مذاکره با آمریکا باز کردن راه نفوذ برای دشمن بود.
 زارعی نیز گفت: دولت یازدهم با تمرکز بر برجام و عدم برنامه ریزی در توسعه و عمران کشور دچار رخوت و رکود محسوسی شده بطوریکه اغلب کارخانه ها و کارگاه های مولد به علت عدم پشتیبانی به تعطیلی کشیده شدند.

یکی دیگر از دانشجویان نیز به تمجید از عملکرد دولت پرداخت و گفت: حضور نمایندگان کشورهای اروپایی بعد از چندین سال و عقد قراردادهای همکاری نشانه موفقیت دولت در برخی امور است بطوریکه در صادرات نفت و درآمدزایی برای کشور این دولت موفق تر عمل کرده است.

دانشجوی دیگری نیز با بیان اینکه از جناح خاصی دفاع نمی کنم، گفت: اگر انتقاداتی مطرح می شود به این معنی نیست که طرفدار جناح مقابل هستیم، اما باید ازمسئولان در خصوص برنامه ها و طرح هایی که اعلام می کنند باید سئوال شود تا همگان بدانند دانشجو بیدار است و مسائل را موشکافانه می بیند.

در این تریبون دانشجویان با بیان اینکه مباحث مفاسد اقتصادی موضوعی فراجناحی است و در همه دولت ها وجود داشته به بیان دیدگاه های خود در خصوص پیشگیری و کنترل مفاسد اقتصادی در جامعه پرداختند.

انتهای پیام/