کد خبر: 485 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳

مسئولین بسیج دانشجویی مطرح کردند:

تشکیل کمیته آسیب شناسی برنامه های بسیج / تدوین کارنامه این عمار

در جلسه پرسش و پاسخ مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل با مدیریت های ناحیه، دانشجویان بسیجی ضمن تبادل تجربیات، پیشنهادات خود را نیز ارائه دادند.

تشکیل کمیته آسیب شناسی برنامه های بسیج / تدوین کارنامه این عمار

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، در نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی در سرعین تعدادی از دانشجویان در بحث مطالبه گری پیشنهادات خود را جهت اجرایی شدن به مسئولین ذیربط ارائه دادند.

فیروزی ازدانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر تقویت برنامه های علمی بسیج دانشجویی تأکید کرد و گفت: با تشکیل کمیته آسیب شناسی برنامه های بسیج می توانیم اثر گذار ی این برنامه ها را بهبود ببخشیم.

سعادتی از دانشگاه فرهنگیان نیز تأتیر گذاری دانشجو معلمان در آینده کشور را خاطر نشان کرد و افزود: ارتقای بینش سیاسی و معرفتی دانشجویان می تواند به بصیرت افزایی کمک کند.

وی خواستار حمایت بیشتر از نشریات بسیج دانشجویی شد.

حسنلی از دانشگاه محقق اردبیلی، مسئولین بسیج دانشجویی را شهید فرهنگ نامید و افزود: جهت تقویت بنیه تحصیلی مسئولین بسیج دانشجویی باید جهاد علمی صورت گیرد.

وی با تأکید بر بحث اخلاق تشکیلاتی از سایر مسئولین بسیج دانشجویی خواست زمینه تأثیرگذاری در سطح دانشگاه ها را از خودشان شروع کنند.

این دانشجوی بسیجی تأثیر مطالعات خارج از دروس دانشگاهی را یادآور شد و افزود: تنها با مطالعه  هدفدار است که می توان تحلیل درستی از مسائل بوجود آمده داشت.

حسنلی با بیان اینکه کار یدی زمینه ساز کار فکری است از مسئولین بسیج دانشجویی سایر دانشگاهها خواست: تا با تشکیل اتاق فکر در دفاتر بسیج دانشجویی خود به ندای این عمار رهبر، لبیک بگویند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از مسئولین ناحیه  خواست تا در کنار گزارشات عملکردی رایج بخشی را نیز به بحث "این عمار" بپردازند تا عملکرد در این حوزه نیز مورد سنجش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن با برنامه ریزی های منسجم خود در پی ضربه زدن به ما است گفت: ما نیز باید با تشخیص درست شبهات در پی پاسخگویی به آنها باشیم تا بدین وسیله با روشنگری های خود بتوانیم توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی کنیم.

صحرایی از دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ادامه  با اشاره به فشردگی و ازدیاد حجم برنامه ها تصریح کرد: کیفیت نباید  فدای کمیت شود.

الهامی با اشاره به تعطیلات نوروزی از مسئولین سازمان بسیج دانشجویی خواست تا با ابلاغ برنامه ها قبل از پایان سال فرصت تفکر در نحوه اجرا را فراهم کنند تا با برنامه ریزی های منسجم تر اجرای برنامه ها با اثرگذاری بیشتری همراه باشد.

انتهای خبر/ ج