کد خبر: 506 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

رژیم آل سعود نشان داد خلف شایسته صهیونیست ها است

با گذشت بیش از 40 روز از حملات ائتلاف عربستان و کشتار قابل توجهی از شهروندان یمنی ، سازمان های بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر، همچنان در برابر اقدامات این رژیم و فجایع انسانی در یمن سکوت کرده اند.

رژیم آل سعود نشان داد خلف شایسته صهیونیست ها است

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل همزمان با راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مظلوم یمن با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود، این حرکت ضد بشری را هم ردیف جنایات رژیم صهیونیست در نوار غزه خواند.

در این بیانیه آمده است: عربستان در حمله به یمن از بمب های خوشه ای استفاده می کنند در حالی که طبق پیمان بمب های خوشه ای که سال 2008 به امضای 116 کشور رسید ، استفاده از این بمب ها ممنوع است.

در این بیانیه با بیان اینکه تمامی جوامع بین المللی در برابر کشتار وحشیانه زنان و کودکان مسئول اند  تصریح شده است: سازمان ملل ،شیطان بزرگ و نوکرانشان باید بدانند پیروزی اسلام ناب بر اسلام آمریکایی قطعی است و انچه که در این نبرد عاید آنها خواهد شد رسوایی و  بی آبرویی در بین مردمان حقیقت طلب است.

دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل در این بیانیه از وزارت امور خارجه خواسته اند به جای پیام تبریک به وزیر خارجه عربستان تمام سعی خود را برای جلوگیری از این فاجعه انسانی بکار برند چرا که دفاع از مسلمانها و ملت های مظلوم جزو سیاستهاى اصولى انقلاب اسلامی ایران است.

در پایان امضاء کنندگان این بیانیه به حاکمان ناپخته و سخیف عربستان توصیه کردند برادر کشی در یمن را متوقف کرده و بجای بازیچه دست آمریکا و اسرائیل شدن از منافع اسلام دفاع کنند و بدانند تا زمانی دست حمایت اربابانشان را بالا سرشان خواهند دید که رنگشان را بعنوان آلت دست آمریکا نباخته باشند و طولی نخواهد کشید که تاریخ انقضایشان برای اربابانشان تمام خواهد شد.

انتهای خبر/ج