کد خبر: 930 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳

گروه جهادی منادیان آبادی شروع به کار کرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: در کنار ثبت نام از جهادگران دانشجو عرصه یابی جهادی نیز در حال انجام است.

گروه جهادی منادیان آبادی شروع به کار کرد

ایرج صحرایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز از آغاز به کار گروه جهادی منادیان ابادی خبر داد و گفت: 120 نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاه از 15 مرداد ماه به مدت 12 روز به محرومت زدایی از روستاهای محروم خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه فعاليت های منادیان آبادی درحوزه های عمراني، توسعه مراکز فرهنگي، آموزشي، عقيدتي و بصيرتي است افزود: دانشجویان جهادگر در روستاهای درآباد، آتشگاه، قره تپه، سولا و آرخازلو به محرومیت زدایی خواهند پرداخت.

مسئول اردوهای جهادی دانشگاه آزاد واحد اردبیل بر لزوم مدیریت جهادی با رویکرد کاربردی تاکید کرد و افزود: برنامه اردوهای جهادی زمانی اثرگذار است که کاربردی باشد لذا سه رویکرد فرهنگسازی، گفتمانسازی و مطالبهگری در اردوهای جهادی پیگیری میشود.

صحرایی ادامه داد: حرکت جهادی که توسط دانشجویان در اردوهای جهادی شکل میگیرد بسیار ارزشمند است که این تفکر در جامعه باید ترویج و گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی در ذات خود یکسری مشکلات دارد گفت: ما باید با همفکری هم و کار جهادی به دنبال رفع آن باشیم تا کیفیت اثربخشی در این حوزه را ارتقاء دهیم.

این جهادگر بسیجی با بیان اینکه خودشناسی باعث اثرگذاری در جامعه مخاطب میشود، اظهار داشت: جهادگران باید تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم مناطق محروم بکار ببرند.

انتهای پیام