کد خبر: 949 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵

عامل گستاخی استکبار،حرف‌های نسنجیده برخی مسئولان است

امام جمعه اردبیل، جری شدن 1+5 در مذاکره و چانه زنی های مجدد آنها را ناشی از اموری دانست که مهمترین آنها حرف های نسنجیده و خیانت بار بعضی از مسئولین کشوری است.

 عامل گستاخی استکبار،حرف‌های نسنجیده برخی مسئولان است

به گزارش ابصارنیوز به نقل از سبلانه،حضرت آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل، از فزونخواهی و چانه زنی های مجدد و مطالبات غیر منطقی 1+5 انتقاد کرد.

وی مطالباتی چون دسترسی به ابعاد نظامی احتمالی ایران، بازجویی از دانشمندان هسته ای ایران و مطالبه بانک اطلاعات دانشمندان هسته ای، لزوم عدم توانایی ایران برای بازسازی تأسیسات هسته ای در آینده، حکمیّت آژانس و داشتن حق بازرسی «هر زمانی» و «هر مکانی» و بی سابقه که موجب تبدیل شدن به کنترل شده ترین کشور جهان می شود و توقف تحقیقات هسته ای و محرومیت از تولید دانش جهانی هسته ای که بمنزله مرگ علمی برای کشور است و همچنین عدم تقارن اجرای تعهدات توسط ایران و برداشته شدن تحریم را مطالباتی ویرانگر و تحقیر کننده و موجب ذلّت دانست و گفت: با این مطالبات موضوعی بنام صنعت هسته ای و تکنولوژی هسته ای برای ایران باقی نمی ماند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری جری شدن آنها در مذاکره و چانه زنی های مجدد آنها را ناشی از اموری برشمرد که مهمترین آنها حرف های نسنجیده و خیانت بار بعضی از مسئولین کشوری است.

وی همچنین از یک عده که مدام در خصوص مذاکره هسته ای سیاه نمایی می کنند بشدت انتقاد کرد و گفت: کار اینها بر خلاف فرمایش مقام معظم رهبری و برای مصالح سیاسی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از خطبه ها از خدمات دستگاه قضایی بمناسبت هفته قوه قضائیه تجلیل کرد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به روز ملّی مبارزه با مواد مخدر، موفقیت در این باب را مرهون عزم عمومی دانست و گفت از بزرگترین واجبات شرعی لزوم همکاری با مسئولین در مبارزه با سوداگران مرگ است و اگر کسی اطلاعی داشته و قصور کند و به مسئولین اطلاع ندهد، در محکمه الهی شریک جرم خواهد بود.

انتهای پیام/