پربازدیدترین ها

کد خبر: 1063 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

تجربه ناموفق تمرکز مطب پزشکان در سرچشمه به میدان یحیوی انتقال نخواهد یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ما در تمام مناطق شهری اردبیل به دنبال توزیع مناسب بیمارستان و مراکز پزشکی و خدماتی هستیم تا همه شهروندان به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

تجربه ناموفق تمرکز مطب پزشکان در سرچشمه به میدان یحیوی انتقال نخواهد یافت

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، فرهاد پورفرضی در خصوص ساماندهی مطب پزشکان در میدان سرچشمه اردبیل اظهار داشت: این مسئله تحت بررسی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه به هیچ ‌وجه پروانه طبابت جدید صادر نمی‌ گردد، گفت: سیستم ما به گونه‌ای است تا امکان راه‌اندازی مطب جدید در میدان سرچشمه اردبیل داده نشود، اما در کنار آن باید شورا و شهرداری نسبت به فعالیت پاساژ‌ها نیز حساس باشند، چراکه بخشی از ترافیک ایجاد شده در میدان سرچشمه اردبیل ناشی از فعالیت این پاساژ‌ها و مراکز تجاری است.

پور فرضی ادامه داد: عده‌ای دلال و سرمایه‌گذار سعی می‌کنند تا با احداث مجموعه‌های پزشکی جدید در مناطق مختلف شهر به ویژه میدان یحیوی بر دامنه مشکلات موجود بیفزایند.

 وی خاطر نشان کرد: به هیچ ‌وجه نباید تجربه ناموفق تمرکز مطب پزشکان در سرچشمه را به میدان یحیوی انتقال داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یادآور شد: باید به سمتی حرکت کنیم تا بیمارستان جامعی در اردبیل با ظرفیت 500 تخت احداث شود، چراکه هم‌اکنون احداث مراکز بیمارستانی 100 تا 200 تختخوابی نمی‌تواند  جوابگوی نیاز های روزافزون جامعه باشد.

انتهای پیام