پربازدیدترین ها

کد خبر: 1064 ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱

آخرین جزئیات قتل متخصص آنکولوژی و خون اردبیل:

پیام تسلیت رئیس سازمان نظام پزشکی کشور/ جزئیات خاکسپاری

اصغر پیرزاده تنها متخصص متخصص آنکولوژی و خون در اردبیل در حالی که بر بستر یک بیمار سرطانی در منزل مسکونی وی حاضر شده بود با ضربات چاقو مورد هجوم قرار گرفت.

پیام تسلیت رئیس سازمان نظام پزشکی کشور/ جزئیات خاکسپاری

به گزارش ابصار نیوز به نقل از سایت های خبری، اصغر پیرزاده تنها متخصص متخصص آنکولوژی و خون در اردبیل در حالی که بر بستر یک بیمار سرطانی در منزل مسکونی وی حاضر شده بود با ضربات چاقو مورد هجوم قرار گرفت.

 گفتنی است قاتل همراه یک بیمار بوده که پس از ضرب و جرح شدید در منزل بیمار از کرده خود پشیمان و پیکر نیمه جان این دکتر اردبیلی توسط اعضای خانواده بیمار به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش پزشکان نتیجه نداده و وی جان باخت.

 

 قاتلبلافاصله دستگیر و بازداشت شد

هنوز از انگیزه این قتل گزارشی منتشر نشده است.

 

دادستان اردبیل: مردم اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند

ناصر عتباتی دادستان اردبیل ، با اشاره به پخش برخی شایعات در این زمینه گفت : مردم به شایعات توجه نکنند و تا ساعاتی دیگر در این باره خبرسانی خواهد شد.

"خبر قتل پزشک اردبیلی به سرعت در فضای مجازی پخش شده و شایعات مختلفی پیرامون آن به راه افتاده است"

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:حق جامعه پزشکی ادا خواهد شد

وی با بیان اینکه در زمان وقوع این حادثه در جلسه وزارتخانه حاضر بودم و سریعا این موضوع  به وزیر انتقال داده شد، یادآور شد: به دلیل اهمیت موضوع و تاسف شدید از وقوع آن هم اکنون در حال برگشت هستم تا ضمن پیگیری موضوع جزئیات آن را به وزیر بهداشت اعلام کنم.

وی در خصوص جزئیات این حادثه با بیان اینکه مرحوم اصفر پیرزاده فوق تخصص انکولوژی از پزشکان خبره استان بود، بیان داشت: وی امروز پنج شنبه برای طی روند درمان به منزل یکی از بیماران خود مراجعه کرده که به دلایل نامشخص توسط همراه نوجوان بیمار مورد حمله قرار گرفته و به ضرب چاقو مجروح می شود.

با وقوع این حادثه سایر همراهان بیمار با ۱۱۵ تماس می گیرند و این پزشک را به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل می کنند که متاسفانه با وجود تلاش پزشکان این پزشک فوق تخصص فوت می کند.

پورفرضی در خصوص واکنش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به این موضوع اضافه کرد: به شدت این موضوع در دست پیگیری بوده و انتظار داریم که حق جامعه پزشکی که زحمات شبانه روزی را در عرصه درمان می کشند ادا شده و با اقدامات لازم جایگاه پزشکان حفظ شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل : متهم به قتل پزشک اردبیلی اقرار کرد

ناصر عتباتی روز پنج شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دکتر اصغر پیرزاده فوق تخصص انکولوژی و سرطان ساعت ۱۱ صبح امروز با استفاده از سلاح سرد (کارد آشپزخانه) به قتل رسیده است. وی با خودروی شخصی خود و به دعوت قاتل به منزل وی مراجعه کرده و به قتل رسید و متهم به جرم خود اعتراف کرده است. ماموران نیروی انتظامی پس از اطلاع از موضوع نسبت به شناسایی خودروی مقتول در مقابل محل وقوع جرم اقدام و قاتل را دستگیر کردند.

بر اساس تحقیقاتی که تا کنون به عمل آمده و برخلاف آنچه در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده، هیچ گونه رابطه بیمار و پزشک بین قاتل و مقتول وجود نداشته است.  تحقیقات تکمیلی از جمله در زمینه انگیزه وقوع این جرم هم اکنون توسط پلیس آگاهی اردبیل و دادستانی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل با تسلیت به خانواده متوفی و جامعه پزشکی اطمینان خاطر داد که این موضوع با جدیت و حساسیت تمام در سریعترین زمان ممکن رسیدگی می شود.

عتباتی اظهار کرد: اخباری که تاکنون در زمینه وقوع این قتل و انگیزه های قاتل در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده صحت ندارد و اصحاب رسانه و خبرگزاری ها در انتشار اخبار باید نهایت دقت را داشته و رعایت قانون و اخلاق حرفه ای را مد نظر داشته باشند.

 

 

پیام تسلیت دکتر ، دکتر علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور

به دنبال این حادثه تاسف بار ، دکتر علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با صدور اطلاعیه ای این حادثه را به خانواده مرحوم دکتر پیرزاده و جامعه پزشکی استان اردبیل تسلیت گفت. در عین حال برخی خبرگزاریها هم از احتمال سفر وزیر بهداشت و درمان به اردبیل برای بررسی بیشتر موضوع و ابراز تسلیت به خانواده بیمار خبر داده اند.

 

 

زمان تشییع جنازه پیکر مرحوم پیرزاده اعلام شد

مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر پیرزاده از ساعت ۱۷ روز جمعه دوم مرداد ماه از جلوی مسجد نواب صفوی اردبیل برگزار می شود و  مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در همان مسجد برگزار می شود.

 

پزشکان اردبیل روز شنبه مطب های خود را تعطیل می کنند

 احتمال می رود پزشکان در اعتراض به این عمل مطب خود را در روز شنبه تعطیل اعلام کنند.

“مرحوم پیرزاده از پزشکان ارزشی و متعهد بود که در درمان بیماران بخصوص سرطانی ها همت ویژه ای داشت”

 

انتهای پیام