پربازدیدترین ها

کد خبر: 1086 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷

دبیر علمی اولین همایش ملی گردشگری پایدار:

فراخوان ارسال اثار تا 14 شهریور تمدید شد

دبیر علمی اولین همایش ملی گردشگری پایدار گفت:اولین همایش ملی گردشگری پایدار با رویکرد گردشگری ورزشی، سلامت و محیط زیست نیمه اول مهر ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

فراخوان ارسال اثار تا 14 شهریور تمدید شد

حبیب ابراهیم پور، دبیر علمی اولین همایش ملی گردشگری پایدار در گفت و گو با خبرنگار ابصارنیوز با بیان اینکه ایران یکی از پنج کشور جهان در زمینه آثار تاریخی، آداب و سنن باستانی است گفت: ما می‌توانیم با یک راهکار خوب از این مزیت‌ها استفاده مطلوب به علم آوریم.

دبیر علمی اولین همایش ملی گردشگری پایدار با اشاره به علل اهمیت برگزاری این همایش در استان اردبیل اظهار داشت:‌ امروزه توجه به گردشگری به خاطر پاک بودن این صنعت و بهره مندی این استان از طبیعتی زیبا و خصوصیات اقلیمی مطلوب، فرصتی برای توسعه‌ی استان اردبیل به شمار می رود.

ابراهیم پور افزود:‌ در این همایش محور ويژه ای تحت عنوان توسعه گردشگري ورزشی در استان برای مشارکت دانشجویان و اساتید در این بخش علمی در نظر گرفته شده است.

دبیر علمی اولین همایش ملی گردشگری پایدار در دانشگاه محقق به تمدید مهلت ارسال مقالات همایش اشاره کرد و افزود: مهلت دریافت مقاله تا 14 شهریور تمدید شد تا علاقمندان بتوانند در این فرصت باقی مانده مشارکت بیشتری داشته باشند.

ابراهیم پور تصریح کرد: شرکت در این همایش و بخشهای مختلف آن هم چون ارائه مقالات و پنل‌های آموزشی از طریق سایت http://confti.ir/  صورت می گیرد.

انتهای پیام