پربازدیدترین ها

کد خبر: 515 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹

دانشگاه تخصصی اقتصاد در استانه انحلال

مسئول بسیج دانشگاه علوم اقتصادی گفت: تمام تلاشمان این است که دانشگاهی تخصصی آن هم با موضوع اقتصاد منحل نشود. مملکت ما به این دانشگاه نیاز دارد و از سر دلسوزی است که اینقدر از اعتراضات حمایت می‌کنیم.

به گزارش ابصارنیوز محمدرضا لطیفی مسول بسیج دانشگاه علوم اقتصادی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، گفت: تمام تلاشمان این است که دانشگاهی تخصصی آن هم با موضوع اقتصاد منحل نشود. مملکت ما به این دانشگاه نیاز دارد و از سر دلسوزی است که اینقدر از اعتراضات حمایت می‌کنیم.

در ادامه سیدمحمدمحسن حسینی دبیرشورای تبیین مواضع و معاون سیاسی بسیج دانشگاه علوم اقتصادی گفت: دانشجویان مطمئن باشند ما پشت سر آنها را خالی نکردیم. ما در کنارنمایندگان سعی کردیم هرگونه کمکی که ازدستمان ساخته بود انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: هرگونه انگ سیاسی به معترضین دروغ است چون بنده شاهد بودم نمایندگان و رابطین کوچکترین خطایی را گوشزد می‌کردند و نگذاشتند دانشگاه فدای خواسته‌های جناحی شود.

 

حسینی افزود: توقع من از وزارت خانه بیشتر بود، درحالی که نهایتا مجلس بود که به فریاد دانشجویان رسید. الان اغلب دانشجویان ، اساتید و کارمندان یک حرف دارند و آن دانشگاه مستقل و تخصصی علوم اقتصادی سابق است.

 

وی افزود: بعضی می‌گویند ادغام اجباری است ، ما میگوییم نهایت اینکه با دانشگاهی در سطح دانشگاه خودمان یا بهتر ادغام شویم، این قابل قبول است.

 

حسینی در پایان افزود: با تمام احترامی که برای انشجویان خوارزمی قائلم باید عرض کنم ما نفعی در این ادغام نمی‌بینیم این به معنی بدی دانشگاه خوارزمی نیست بلکه احساس می‌کنیم دانشگاه مستقل خودمان خیلی بهتر است. حتی دانشجویان ارشد خوارزمی گفتند دانشگاه ما بهتر از شما نیست.

انتهای خبر