پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 525 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰

در دانشکده فنی رازی برگزار شد

جشن فارغ التحصیلی رشته معماری دانشگاههای اردبیل

اولین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته های معماری و شهر سازی دانشگاههای اردبیل در دانشکده فنی رازی با حضور شهردار برگزار شد.

جشن فارغ التحصیلی رشته معماری دانشگاههای اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، در این جشن هوشیار ایمانی سرپرست دانشکده ضمن عرض خیرمقدم ، آشنایی و ارتباط فکری دانشجویان و مهندسان رشته های فنی شهر سازی را از برکات برگزاری چنین جشن هایی دانست و گفت: مهندسان معمار باید تلاش کنند تا زیبایی هنرشان با کاهش نقصان در کارشان چند برابر شود.

فتحی مدیر کل آموزش آموزشکده فنی رازی اردبیل در این همایش بزرگ به بیان خاطرات دوران تحصیل  خود پرداخت از صداقت،ایمان و علاقمندی دانشجویانی که باعث برگزاری چنین جشن بزرگی بودند تشکر کرد و خواستار تداوم چنین فعالیت های در دانشگاه های اردبیل شد.

وی به برکات چنین جشن هایی اشاره کرد و گفت: علاوه بر برقراری ارتباط با اینکار انتقال تجربیات  نیز رقم خواهد خورد.

فتحی سیستم های آموزشی کشورهای پیشرفته را یادآور شد و گفت: اکثر دروس کارشناسی دانشگاههای اروپایی عملی است و همین عامل منجر به پیشرفت انها شده است

وی از مسئولین نظام اموزشی خواست تا با قدم برداشتن در این آستا یعنی عملیاتی کردن یادگیری ها در کنار مباحث تئوریگام های بزرگی در صنعتی شدن کشور برداریم.

مدیر کل آموزش دانشکده فنی رازی اردبیل در پایان سخنان خود خطرات ناشی از شبکه های اجتماعی را خاطر نشان کرد و گفت: به جای طرح مسائل پیش پا افتاده در فضای جنجالی شبکه های اجتماعی از قبیل وایبر ، بهتر است مسائل و مشکلات بصورت چهره به چهره حل شود تا کینه ها جای خود را صفا و صمیمیت بدهند.

برگزاری مسابقات سازه های ماکارونی، نمایشگاه ماکت های معماری، اجرای موسیقی سنتی و تجلیل از دانشجویان برتر از جمله برنامه های به اجرا درآمده در این جشن بزرگ بود.

انتهای خبر/ج