نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 9408 ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹

امام جمعه شهرستان نیر:

باغبانی فرهنگی، رسالت نظام جمهوری اسلامی/مدیر جهادی و انقلابی نیاز به ابلاغیه و بخشنامه ندارد

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه مدیر جهادی و انقلابی نیاز به ابلاغیه و بخشنامه ندارد به عملکرد آرد و غله شهرستان نیر انتقاد کرد و گفت: مشکل توزیع آرد و نان شهرستان نیز باید قبل از آغاز زمستان حل و فصل شود.

باغبانی فرهنگی، رسالت نظام جمهوری اسلامی/مدیر جهادی و انقلابی نیاز به ابلاغیه و بخشنامه ندارد

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته به روز پرستار اشاره کرد و گفت: اخلاق پرستاری هم مثل اخلاق پزشکی یک فریضه است.

وی با بیان اینکه تکلیف پرستاران بسیار سخت است، گفت: همه این اخلاق و عشق و ایثارها از فرهنگ اسلامی نشأت گرفته است

شورای عالی انقلاب فرهنگی، قرارگاه مرکزی کشور  است

امام جمعه شهرستان نیر به شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در قرارگاه مرکزی کشور است و وظیفه این قرارگاه سیاستگذاری راهبردی و هدایت دستگاه ها و مراکز تاثیر گذار و بخش اجرایی فرهنگی است.

لزوم کادرسازی متولیان فرهنگی،برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه مسئله فرهنگ از مسئله اقتصاد هم مهمتر است، گفت:  ریشه همه مشکلات ما فرهنگی است  و ما نمی‌توانیم فرهنگ را از عرصه‌های دیگر همچون اقتصادی، سیاسی،سازندگی، فناوری، تولید و پیشرفت علم منفک کنیم.

حجت الاسلام نعمتی گفت: با این فرهنگ غنی اسلامی و انقلابی باید متولیان فرهنگی و مسئولان اجرایی کشور در هر مسئولیتی که هستند باید نسل آینده و حاضر را تربیت کرده و برای آرمان‌های انقلاب اسلامی کادرسازی کنند.

 باغبانی فرهنگی، رسالت نظام جمهوری اسلامی

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه رسالت نظام جمهوری اسلامی، باغبانی فرهنگی است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ باید در عرصه فرهنگی بازسازی انقلابی صورت بگیرد.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه با سطحی نگری  و ارائه کار به دیگران نمی‌شود کار فرهنگی انجام داد، تصریح کرد: کار فرهنگی، کار زیربنایی، انقلابی و بنیادی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات و برجام نیز اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم های سخت و ظالمانه و هجمه های سخت فرهنگی، کار مسئولان فرهنگی و اجرایی  باید مضاعف شود

حجت الاسلام نعمتی به اقرار غرب و آمریکا در خصوص همکاری ایران در مذاکرات اخیر اشاره کرد و گفت: این اقرار نیز برگرفته از مکر و حیله های دشمنان است و این بار ایران کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: اسناد رفع تحریم‌های مغایر با برجام، تضمین لازم، راستی آزمایی و اقدامات طرف مقابل خواست ملت و نظام است، گفت: این بار دولت اقتصاد کشور را به برجام گره نزده و به طور جدی در  پی رفع تحریم ها است چراکه تحریم ها تنها در ۲۰ درصد وضعیت اقتصادی کشور موثر است.

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود به جنگ روانی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: جنگ روانی دشمن برای ملتهب کردن جامعه است  و برای مقابله این ترفند دشمنان، لازم است مسئولان کار جهادی و مدیریت جهادی همراه با عقلانیت و تدبیر صحیح را در محیط های کاری فرهنگ سازی کنند.

وی افزود: مدیران و مسئولان کشور باید با تدوین قانون به اصلاح فضای کسب و کار و شفاف سازی حقوق و نظام پرداخت و اصلاح ساختارهای معیوب اقتصادی و ساختارهای مالیاتی بپردازند .

وی تصریح کرد: اخذ مالیات از خانه های خالی یکی از این موارد است که با اجرای کامل آن می توان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد.

مدیر جهادی و انقلابی نیاز به ابلاغیه و بخشنامه ندارد

حجت الاسلام نعمتی به لزوم کار جهادی برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: نیکزاد، نماینده مردم منطقه در مجلس برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و کمک به مدیران ساعت‌ها جلسه می‌گذارد که نتیجه آن حل خیلی از مشکلات مردم است و شایسته است مدیران و مسئولان ادارات نیز  با الگوبرداری از این نماینده مجلس و استاندار جدید با کار جهادی و تلاش شبانه روزی مشکلات مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه یک مدیر جهادی و انقلابی نیاز به ابلاغیه و بخشنامه ندارد به ستاد تسهیل اشاره کرد و گفت: با وجود راه اندازی این ستاد هنوز مشکلات مردم پا برجا است. 

امام جمعه شهرستان نیر از زحمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان تقدیر کرد و گفت:  اعضای این ستاد خیلی خوب و بی ادعا برای احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی با روحیه جهادی کار می‌کنند.

 وی از زحمات مدیر کانون پرورشی فکری کودکان در تولید برنامه های فرهنگی در شهرستان نیز قدردانی کرد و گفت: مردم بهترین قاضی هستند و خدمات مسئولان را می بینند بنابراین  با حضور در چند عکس یا سفارش به چند کانال برای ارائه گزارش عملکرد در فضای مجازی یا تریبون‌ها نمی توان مردم را اقناع کرد.  

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه خدمت بی‌منت، آرمان انقلاب اسلامی است، گفت: با سفارش  و راه اندازی نمایش نمی توان به مردم خدمت کرد و خود مردم خادمین خود را با دیدن عملکرد تشخیص می دهند.

عملکرد سازمان آرد و غله شهرستان نیر پذیرفتنی نیست

وی در پایان سخنان خود از فرماندار شهرستان نیر انتقاد کرد و گفت: عملکرد سازمان آرد و غله پذیرفتنی نیست.

امام جمعه شهرستان نیر به نانوایی روستای کریق اشاره کرد و گفت: این نانوایی نزدیک به ۵ ماه است که تعطیل شده است در حالیکه علاوه بر تامین نان ساکنین خود، نان حداقل ۵ یا ۶  روستای همجوار را نیز  تامین می کرد.

وی با بیان اینکه این نانوایی روزانه 4 کیسه آرد، نان پخت می کرد، گفت:  ماهانه ۱۲۰ کیسه آرد و به عبارتی  630 کیسه آرد سهمیه این نانوایی در مدت 5 ماه تعطیلی به کجا رفته است؟ مردم این روستا هنوز نانوائی معین انتخاب نکرده اند و نانوای قبلی هم حتی دستگاه های نانوایی خود را فروخته است و به عبارتی می توان گفت: مردم از دست سازمان آرد و غلهزله شده اند.

 وی تصریح کرد: اگر طی یک هفته این معضل حل نشود، شخصا به این مسئله ورود  خواهد کرد چراکه در آستانه فصل زمستان قرار داریم  و مردم در روزهای برفی در زمینه تهیه نان  به مشکلات زیادی برخورد خواهند کرد.