نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 9972 ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷

معاون منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور:

رفع اشکالات فکری و معرفتی از رسالت‌های دفاتر نهاد رهبری در دانشگاهها است

معاون منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور رفع اشکالات و ابهامات فکری و معرفتی دانشگاهیان را از رسالت‌های دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برشمرد و گفت: حکمت، موعظه و جدال احسن3 ابزار راهگشا و کمک کننده در این مسیر هستند.

رفع اشکالات فکری و معرفتی از رسالت‌های دفاتر نهاد رهبری در دانشگاهها است

به گزارش ابصارخبر، حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد  رهبری در دانشگاه‌های کشور  ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان اردبیل که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی  برگزار شد، گفت: فلسفه وجود روحانیت در جامعه، هدایت انسان‌ها است و از این‌رو نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها فارغ از احزاب و جریانات سیاسی، همگان را به سوی خدا هدایت می‌کند.

وی  با بیان اینکه روحانی دانشگاه مختص یک فرد و جناح نیست، به تعبیر مقام معظم رهبری در اینخصوص اشاره کرد و گفت: روحانی دانشگاه باید به تبلیغ و انتقال علمی، عملی و قولی دین و ایمان بپردازد و با انحرافات و کج روی‌ها در امور اسلامی مقابله کرده و در دانشگاه حضور معنوی و هدایتگر داشته باشد.

میراحمدی مسئولیت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها را طبابت معنوی افراد دانست و گفت: طبق ماموریت‌های جدیدی که برای این مسئولیت تعریف شده، متصدی آن باید در دانشگاه حضور تبلیغی و مدیریتی داشته باشد و سایر بخش‌های دانشگاه‌ها نیز نهاد را یاری کنند.

 

انتهای پیام/ج