نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 9995 ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹

دبیر جدید شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل انتخاب شد

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خبر داد و گفت: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل به عنوان دبیر جدید این شورا انتخاب شد.

دبیر جدید شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل انتخاب شد

به گزارش ابصارخبر، حجت‌الاسلام محمد علمداری‌فر از برگزاری انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل خبر داد و گفت: امیرمحمد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل با کشب حداکثر آراء به عنوان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل انتخاب شد

 وی به تبیین اهمیت و کارکرد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: سیاستگذاری، بصیرت‌افزایی، نقش‌آفرینی در رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و واکنش به جریانات ملی و استانی از جمله کارکردهای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکهشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی عالی‌ترین شورای تصمیم‌گیری، سیاست‌گذاری و نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی در استان است، گفت: این شورا برای تحقق عدالت بیشتر در تصمیم‌سازی‌های کلان بسیج دانشجویی و اتخاذ مواضع و همچنین جریان‌سازی در سال 1390 در دفاتر بسیج دانشجویی سراسر کشور راه‌اندازی شد.

وی به انتخابات شورای تبیین مواضع نیز اشاره کرد و گفت: هر سال انتخابات شورای تبیین مواضع با حضور مسئولین دفاتر بسیج دانشجویی سراسر استان برگزار می‌شود و از بین داوطلبین دانشجویی که بیشترین آرا را از آن خود کند به دبیر شورا انتخاب می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در پایان سخنان خود از  جلسات تبیینی، تشکیلاتی و مطالبه‌گری از مسئولین به‌عنوان یکی از کارکردهای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی نام برد و گفت: نقش‌آفرینی در سیاستگذاری‌های استان، واکنش به رویدادهای ملی و استانی و تعامل با تشکل‌های دانشجویی در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی از جمله کارکردهای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی است.

وی گفت:امیرمحمد معبودی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل در این انتخابات با کسب اکثریت آراء به عنوان دبیر جدید شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل انتخاب شد.

 

خبرنگار: نعمت گنجی ایمچه

انتهای خبر/ج