پربازدیدترین ها

کد خبر: 1081 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل:

مجلس به بهانه های واقع گرایی نباید از خطوط قرمز نظام عقب بنشیند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل از نمایندگان مجلس خواست به بهانه های واقع گرایی از خطوط قرمز نظام عقب ننشینند و تکلیف را فدای واقعیت نکنند چرا که خطوط قرمز ،خواست و فرمایش ولی فقیه است و هیچ عذری برای عدم توجه به امر ولی مورد قبول نیست.

مجلس به بهانه های واقع گرایی نباید از خطوط قرمز نظام عقب بنشیند

صادق حسین پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز از ارسال نامه ای سرگشاده به رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در این نامه با توجه به اهمیت مفاد مندرج شده در قطعنامه از نمایندگان مجلس خواست با بررسی موشکافانه متن توافق وین و ضرورت احقاق حقوق ملت ایران و حفظ عزت و سربلندی ایرانیان، با اراده و جدیتی انقلابی، اقداماتی قاطع و سنجیده انجام دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل تصریح کرد: مجلس نباید به بهانه های واقع بینی و واقع گرایی از خطوط قرمز نظام عقب بنشیند و تکلیف را فدای واقعیت کند چرا که خطوط قرمز ، خواست و فرمایش ولی فقیه است و هیچ عذری برای عدم توجه به امر ولی مورد قبول نیست.

حسین پور در پایان سخنان خود از نمایندگان مجلس خواست تا روی هر بندی از توافق که خطوط قرمز در آن رعایت نشده است را خط بطلان بکشد چرا که پای فرمایش ولی و عزت ملت در میان است.

انتهای پیام