پربازدیدترین ها

کد خبر: 1082 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵

مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق

دانشجویان کارشناسی ارشد صاحب خوابگاه شدند/ دو خوابگاه دانشجویی در حال احداث است

مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق با اشاره به اینکه سال گذشته به دانشجویان مقطع دکتری خوابگاه دانشجویی احتصاص یافته بود گفت امسال و برای اولین بلر دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه نیز صاحب خوابگاه خواهند شد

دانشجویان کارشناسی ارشد صاحب خوابگاه شدند/ دو خوابگاه دانشجویی در حال احداث است

 به گزارش ابصارنیوز، اسماعيل گلی مدير امور دانشجويی دانشگاه محقق اردبيلی با اشاره به تحصيل بيش از 11 هزار و 500 دانشجو در اين دانشگاه گفت: این تعداد سه هزار و 400 دانشجو متقاضی خوابگاه هستند در حالی که امکانات دانشگاه تنها برای هزار و 800 نفر خوابگاه دولتی و  700 نفر خوابگاه خودگردان جوابگو است.

 گلی با بیان اینکه سال گذشته برای اولين بار دانشجويان دکتری از خوابگاه دولتی برخوردار شدند گفت:امسال در نظر داريم برای دانشجويان کارشناسی ارشد خواهر و برادر خوابگاه دولتی اختصاص دهيم.

  وی با تاکيد به ارتقا رفاه دانشجويان تحصيلات تکميلی با هدف ايجاد فرصت مطالعاتی و پژوهشی افزود: برای دانشجويان دکتری چهار نيم سال خوابگاه اختصاص می يابد که دانشجو مختار است اين چهار نيم سال را در دو سال اول تحصيل و يا دو سال آخر تحصيل استفاده کند.

  گلی به اسکان موقت دانشجويان اشاره کرد و افزود: برخی دانشجويان که به صورت محدود به عنوان مثال دو روز در هفته نياز به خوابگاه دارند می توانند از اسکان موقت استفاده کنند.

  وی در خصوص تخصيص خوابگاه به دانشجويان کارشناسی خواهر اضافه کرد: برای اين دانشجويان چهار نيم سال خوابگاه دولتي اختصاص می يابد و در واقع دانشجو 50 درصد از زمان حضور خود را برخوردار از اين خوابگاه است و برای مابقی نيز خوابگاه خودگردان تدارک ديده شده است.

  مدير امور دانشجويی دانشگاه محقق اردبيلی تصريح کرد: در حوزه خواهران تلاش بر اين است که هيچ دانشجويی بدون خوابگاه نماند و پوشش ما چه از طريق خوابگاه دولتی و چه خودگردان به صورت 100 درصد باشد.

  مدير امور دانشجويی دانشگاه محقق در ادامه سخنان خود از فروش چهار خوابگاه مِلکی داخل شهر با ظرفیت 50 نفر خبرداد و افزود: از محل درآمد حاصل به اضافه کمک های دانشگاه ، دو خوابگاه يکی در جنب مجتمع کوثر و ديگری در جنب مجتمع شهيد رحيمی با ظرفيت هر کدام 350 نفر در حال احداث است.

  گلی با بيان اينکه اقدامات اوليه اين طرح از جمله نقشه اوليه ساختمان با همکاری معاونت اداری و مالی دانشگاه انجام شده است، گفت: در صورت فروش خوابگاه ها انتظار می رود دو خوابگاه جديد تا دو سال آينده احداث شود.

انتهای پیام