پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 1089 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸

دبیر اردوهای جهادی بسیج دانشجویی:

مجمع خیرین پزشکی تشکیل می شود

دبیر اردوهای جهادی بسیج دانشجویی با بیان اینکه یکی از مهمترین فعالیت های خدمت رسانی به روستائیان بحث خدمات درمانی است گفت: تشکیل مجمع خیرین پزشکی در این راستا می تواند تأثیر به سزایی داشته باشد.

مجمع خیرین پزشکی تشکیل می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، علیرضا روحبخش دبیر اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان اردبیل در جمع مسئولین اردوهای جهادی دانشگاههای اردبیل از اردوهای جهادی بعنوان بزرگترین فرصت خودسازی نام برد و گفت: این ایام بهترین فرصت برای تفکرات انسان ساز است.

دبیر اردوهای جهادی با بیان انواع محرومیت زدایی به بحث پزشکی پرداخت و گفت:روستائیان بدلایل مختلف از جمله عدم تمکن مالی و همچنین عدم داشتن سر رشته در امور پزشکی از بیان دردها و الام خود عاجزند و چون اغلب نیز کهن سال هستند و به شدت نیازمند مراقبت و رسیدگی هستند، سرمایه گذاری انسانی روی این بخش اهتمام جدی را می طلبد.

روحبخش به طرح یکی از گروه های جهادی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل سال گذشته با اجرای طرح خانه به خانه مبادرت به خدمت رسانی پزشکی نمود و همچنین سایر گروه های جهادی نیز با آموزش  کمک های اولیه و  موارد بهداشتی فعالیت هایی در این راستا انجام دادند.

وی به بررسی طرح تشکیل مجمع خیرین پزشکی پرداخت و افزود: با همفکری جهادگران دانشجو طرحی در دست بررسی است که در آن خود دانشجویان با اجرای طرح چهره به چهره با پزشکان متخصص و  جلب توافق ویزیت رایگان چند نوبت در ماه بعنوان کار خیرخواهانه، قدم مثبت و ارزنده ای در راستای نهضت خدمت رسانی به مردم از اهداف عالیه انقلاب بردارند.

دبیر اردوهای جهادی بسیج دانشجویی با بیان اینکه این کار بزرگ جز با هماهنگی و همکاری دستگاههای اجرایی استان . همراهی جامعه پزشکی و بسیج سازندگی استان میسر نیست افزود: اجرای این طرح علاوه بر تمرین نیکوکاری و ترویج فریضه امر به معروف باعث رفع محرومیت زدایی در بخش درمان روستائیان نیز شده و یکی از اهداف انقلاب اسلامی یعنی رسیدگی به مستضعفین نیز محقق خواهد شد.

انتهای پیام

 


نظرات بازدیدکنندگان

سعید
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱

ماشالله حاجی روحبخش ماشالله چند ساله زحمته اردوها را میکشی التماس دعا