پربازدیدترین ها

کد خبر: 1103 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰

"جشنواره کاریکاتور مهر امید" شمال و شمالغرب کشور در اردبیل برگزار می شود

دبیر "انجمن مردم نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا" از برگزاری اولین دوره "جشنواره کاریکاتور مهر امید" در منطقه شمال و شمالغرب کشور در اردبیل خبر داد.

"جشنواره کاریکاتور مهر امید" شمال و شمالغرب کشور در اردبیل برگزار می شود

به گزارش ابصارنیوز، توحید مهدوی دبیر انجمن مردم نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا از برگزاری اولین دوره جشنواره کاریکاتور مهر امید در منطقه شمال و شمالغرب کشور در اردبیل خبر داد.

توحید مهدوی با اعلام این خبر افزود: به زودی فراخوان و نحوه ارسال آثار این جشنواره منتشر خواهد شد و هنرمندان استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، مازندران، آذربایجان غربی، گیلان و زنجان می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۲ بخش مشکلات جوانان و مسائل ورزش برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در هر بخش از ۳ نفر برتر با اهدای جوایز نقدی، تندیس و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.

دبیر اولین دوره جشنواره کاریکاتور مهر امید با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره شهریور ماه امسال در اردبیل برگزار می شود، ادامه داد: تقویم اجرایی جشنواره همزمان با فراخوان آن در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

مهدوی با اشاره به تشکیل دبیرخانه این جشنواره در اردبیل اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره کاریکاتور مهر امید کار خود را شروع کرده و به زودی با راه اندازی سایت اطلاع رسانی، پوستر جشنواره منتشر می شود.

دبیر اولین دوره جشنواره کاریکاتور مهر امید اضافه کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، مجموعه آموزشی سما اردبیل، حوزه هنری اردبیل و کانون فرهنگی و هنری شهید نونهال برگزار می شود.

یادآور می شود انجمن مردم نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا سازمان مردم نهاد جوانان بوده و با دریافت اعتبارنامه تخصصی از وزارت ورزش و جوانان، به صورت غیر سیاسی، غیردولتی، غیر انتفاعی و غیر تجاری فعالیت می کند.

منبع:دغدغه های خط خطی یک خبرنگار