پربازدیدترین ها

کد خبر: 1212 ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور کشور:

خبرگزاری دانشگاه پیام نور راه اندازی می شود

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور کشور در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت:بزودی خبرگزاری دانشگاه پیام نور با هدف انعکاس بهتر، سریع و آسان اخبار دانشگاه و پوشش دهی برنامه های واحدها راه اندازی می شود.

خبرگزاری دانشگاه پیام نور راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، صدر مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور کشور ضمن بازدید از قسمت اداری دانشگاه پیام نور استان ضمن تقدیر از کوششها و اقدامات انجام شده در تمامی زمینه­ ها در مراکز و واحدهای استان، بر ایجاد روابط تفاهم آمیز با صاحبان قلم و نشریات تاکید کرد.

 مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه عمده وظایف روابط عمومی اطلاع ­رسانی دوسویه بین سازمان و مخاطب است گفت: ارائه چهره واقعی و شفاف از عملکرد دانشگاه به دانشجویان و عموم مردم شاخص­ترین وظیفه ماست.

صدر افزود: ساختن چهره­ای مناسب از سازمان برای مخاطبین، کاری است که تنها یک روابط عمومی آگاه از عهده آن بر می ­آید. روابط عمومی به دنبال تعامل و تفاهم دو طرفه است و تلاش دارد ضمن برآورده ساختن نیازهای سازمان، شکل­گیری صحیح ارتباط بین مخاطب و سازمانش را تسهیل و فراهم نماید.

وی در پایان سخنان خود از راه اندازی خبرگزاری دانشگاه پیام نور در اینده نزدیک خبر داد و گفت: این خبرگزاری با هدف انعکاس بهتر، سریع و آسان اخبار دانشگاه و پوشش دهی برنامه های مراکز و واحدها در سطح کشور به شکلی مستقل شروع به کار خواهد کرد.

انتهای پیام